سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

مدیر عامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری:

سینماهای حوزه هنری در شهرستان‌های زرد از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه بازگشایی پیدا کردند

سالن سینما

سینماپرس: مدیر عامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری، درباره چرایی بازگشایی سینماهای این مجموعه توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، مصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری، درباره علت بازگشایی سینماهای این حوزه در زمان کرونا، به خبرنگاران جوان، گفت: سینماهای حوزه هنری در شهرستان‌ها از زمانی که وضعیت کرونا در آن جا زرد شد، از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه بازگشایی پیدا کردند و برخی‌ها حتی از سه‌شنبه هفته گذشته باز بودند. البته بخش عمده‌ای از سینماها مربوط به حوزه هنری است.

وی افزود: سازمان سینمایی وزارت ارشاد و همه ما در تلاشیم که سینماها از گروه مشاغل ۳ به ۲ بروند و باز شوند. البته این تغییر وضعیت به علت تغییر وضعیت کرونا کار را دشوار می‌کند؛ یعنی فلان استان یا شهرستان امروز زرد و فردا نارنجی می‌شود و در این بین صاحبان فیلم برای نمایش فیلم‌های خود کمتر اعتماد می‌کنند؛ چون وضعیت پایداری وجود ندارد.

او ادامه داد: تنها صنفی که بیشترین ضررکرد مالی و روانی را در دوران کرونا داشت، سینما بود. در صورتی که سالن‌های سینما به لحاظ رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح بالایی قرار دارند و قابل اعتماد هستند و مخاطب می‌تواند با خیال راحت به تفریح بپردازد.

حسینی در پایان عنوان کرد: تا امروز هم که آماری در جهان و ایران مبنی بر ابتلای مخاطب به کرونا از طریق حضور در سالن سینما وجود نداشته است. امیدواریم هرچه سریعتر شاهد بازگشایی سینماها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.