سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

روی آنتن شبکه جام جم سیما؛

چگونگی مراقبت از بیماران ریوی در دوران کرونا در «روز خوش»

برنامه روز خوش

سینماپرس: برنامه «روز خوش» آخر هفته با موضوعات مختلفی از جمله چگونگی مراقبت از بیماران ریوی در دوران کرونا روی آنتن شبکه جام جم می رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «روز خوش» آخر هفته با موضوعات مدیریت زمان، ایران گردی، ورزش های رزمی سواره، مراقبت از بیماران ریوی در دوران کرونا، تغذیه مناسب برای پیشگیری و درمان کبد چرب، تاثیر رفتار والدین بر کودکان و آیتم های آموزنده و مفرح روی آنتن شبکه جام جم سیما خواهد رفت.

مجید آرین زادگان کارشناس مدیریت منابع انسانی چهارشنبه ۱۷ دی ماه به موضوع مهارت مدیریت زمان می پردازد. در ادامه فرید روشنایی کارشناس و مدرس گردشگری با موضوع طبیعت گردی و ایران گردی و همچنین علی قورچیان مربی بین المللی ورزش های رزمی سواره با موضوع ورزش های رزمی سواره مهمان برنامه خواهند بود.

بخش «خوش سفر» نیز سری به شهر کردان زده و ورزش های رزمی سواره را به تصویر می کشد.

در روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه نیز شهاب اولیایی متخصص تغذیه و رژیم شناسی، تغذیه مناسب برای پیشگیری و درمان کبد چرب را بررسی می کند. در بخشی دیگر مسعود فروزنده استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ از تاریخچه اقوام ایرانی می گوید.

عاطفه فخاریان فوق تخصص بیماری های ریه نیز به موضوع مراقبت از بیماران ریوی در دوران کرونا می پردازد. آیتم «خوش گشت» پنجشنبه به موزه ملی تاریخ علوم پزشکی می رود و همچنین در آیتم «خوش گل» گل بنت قونسول معرفی می شود.

مجید خالقی رواشناس جمعه ۱۹ دی ماه با حضور در برنامه «روز خوش» تاثیر رفتار والدین بر کودکان را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. «خوش مزه» این هفته طرز تهیه بیسکویت کنجد و شکلات را به مخاطبان آموزش می دهد و در ادامه وجیه الله چشمه سری متخصص پزشکی ورزشی، حرکات اصلاحی برای دردهای کف پا را آموزش می دهد.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و ندا سلیمانی تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد.

مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.