دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

حسین مسافر آستانه:

بهره گیری از جشنواره تئاتر مقاومت در برگزاری آنلاین جشنواره مقاومت باعث شد به فکر پخش رسانه‌ای هم باشیم

حسین مسافر آستانه

سینماپرس: مدیر رادیو فرهنگ گفت: می‌توان از ظرفیت‌های رسانه ملی و فضای مجازی برای اجرای این رویداد هنری بهره برد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ و حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در دیدار با یکدیگر بر حمایت رسانه‌ای رادیو فرهنگ با اهالی تئاتر به ویژه در سی نهمین جشنواره تاتر فجر تاکید کردند.

حسین مسافر آستانه دبیر سی ونهمین جشنواره تئاتر در این دیدار گفت: هدف از برگزاری جشنواره توجه به وضعیت معیشتی هنرمندان، تقویت روحیه مردم به دلیل وضعیت شیوع کرونا و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به احتمال استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌ها در «تئاتر فجر ۳۹» برای حضور مخاطبان اذعان کرد: در حال حاضر استفاده از نصف ظرفیت سالن‌ها در قالب یک روش پیشنهادی به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده است و منتظر پاسخ هستیم.

مسافرآستانه درباره تصمیم‌گیری درباره نحوه برگزاری این دوره از جشنواره با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی، گفت: بهره گیری از جشنواره تئاتر مقاومت در برگزاری آنلاین جشنواره مقاومت باعث شد به فکر پخش رسانه‌ای هم باشیم.

دبیر سی نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تأکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود جشنواره سی و نهم تئاتر فجر را نمی‌توانیم حضوری برگزار کنیم. با بررسی ظرفیت‌های رسانه ملی و فضای مجازی برای اجرای این رویداد هنری تصمیم گیری می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این دوره از جشنواره بخشی به عنوان سرباز انقلاب داریم که در مورد ویژگی‌های سردار سلیمانی است. علاوه بر این در بخش عمومی فستیوال به آئین‌ها در اقوام و فرهنگ‌ها می‌پردازیم. در این بخش‌ها رادیو فرهنگ به طور ویژه می‌تواند ما را همراهی کند.

حبیبی مدیر رادیو فرهنگ نیز در این دیدار گفت: می‌توان اختتامیه تئاتر را به شکل خیابانی در فضای باز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کرد و در افتتاحیه نیز تقدیر از پیشکسوت‌ها داشت.

وی تاکید کرد: رادیو فرهنگ ظرفیت پخش زنده افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره را در دو بخش رادیویی و تصویری در فضای مجازی دارد و می‌تواند همراه با اهالی تئاتر بوده و این رویداد فرهنگی را پوشش رسانه‌ای دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.