دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

یازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار»؛

حضور پُررنگ «کلانتر» و «آلوسان» ناجی هنر در «عمار»

مستند «آلوسان»

سینماپرس: مستندهای «کلانتر» و «آلوسان» از تولیدات مؤسسه ناجی هنر در بخش رقابتی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» حضور دارند.

به گزارش سینماپرس، یازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» در بخش رقابتی خود میزبان مستند بلند «کلانتر» به کارگردانی محمدرضا میراضی و تهیه کنندگی محسن اسلامزاده و همچنین مستند «آلوسان» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلامزاده است که از تولیدات مؤسسه ناجی هنر هستند.

«کلانتر» با مدت زمان ۷۹ دقیقه به عملکرد زنده یاد سرهنگ یوسف بختکی می پردازد؛ پلیسی مقتدر و با تعهد که جوانمردی شاخصه اصلی او نه تنها از نگاه دوستان و همکارانش بلکه اقشار مختلف مردم است. برخورد بختکی با ریشه های جرم به مثابه بارقه های آذرخش می ماند اما در مواجهه با مجرمین نگاه درمانگر و آسیب شناسانه هم دارد.

مستند «آلوسان» نیز که پیش از این در بخش مسابقه کوتاه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم های مستند «سینماحقیقت» حضور داشت، با مدت زمان ۳۹ دقیقه به روایتی متفاوت از مرزبانان ارتفاعات مرز سرو در غرب کشور با فرماندهی یک نیروی جوان می پردازد و عملکرد آن ها را در گشت های محلی و اقدام علیه اشرار یا قاچاقچیان به تصویر می کشد.

یازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» با دبیری نادر طالب زاده از ۱۱ تا ۱۹ دی به صورت آنلاین برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.