یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

پری امیرحمزه:

فیلمنامه هایی پیشنهاد شده که بازی نکردن در آنها خیلی بهتر از ایفای نقش است/بازی در برخی فیلم ها برای من زشت است!

پری امیر حمزه در کنار داوود رشیدی در سالگرد رادیو نمایش و جشنواره نمایش های رادیویی

سینماپرس: بازیگر سریال «کارگاه شمسی» گفت: وضعیت کلی سینما وضع خوبی نیست، تعطیلی نزدیک به یکساله این هنر مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است، مشکلاتی هر روز بیشتر می شود و حال با آمدن کرونا روز به روز بیشتر می شود. از نظر من این روزها باید بیش از گذشته هوای هنرمندان را داشته باشند و از آنها حمایت کنند زیرا نبود شغل مناسب در این مدت معیشت همه را با مشکل روبرو کرده است.

به گزارش سینماپرس، پری امیرحمزه در گفت‌وگو با  میزان، پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: بدون شک همه می‌دانیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا نه تنها من بلکه بسیاری از بازیگران از این عرصه دور شده‌اند، البته شخصا پیش از کرونا هم کم کار بودم زیرا پیشنهاداتی که داشتم اکثرا بی کیفیت و تکراری بود و من نمی‌خواهم در نقشهایی این چنین ظاهر شوم.  
وی با اشاره به وضعیت بد معیشت بازیگران پیشکسوت به دلیل شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: بازیگران پیشکسوت در زمان عادی و قبل از کرونا هم دستمزد چندانی دریافت نمی کردند و اکثرا در شرایط سخت زندگی می‌کردند اما کرونا باعث شد تا آنها بیش از پیش خانه نشین و افسرده شوند، اکثر عوامل سینما و تولیدات تصویری بیکار شده اند و این اتفاق دردناکی است.

بازیگر سریال «کارگاه شمسی» در همین راستا تاکید کرد: وضعیت کلی سینما وضع خوبی نیست، تعطیلی نزدیک به یکساله این هنر مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است، مشکلاتی هر روز بیشتر می شود و حال با آمدن کرونا روز به روز بیشتر می شود. از نظر من این روزها باید بیش از گذشته هوای هنرمندان را داشته باشند و از آنها حمایت کنند زیرا نبود شغل مناسب در این مدت معیشت همه را با مشکل روبرو کرده است.  

امیرحمزه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی اضافه کرد: در این روزها تنها راه نجات این است که در خانه بمانیم، شخصا مدتهاست خودم را قرنطینه کرده و از خانه بیرون نرفته ام، این علاوه بر یک نیاز فردی یک وظیفه اجتماعی است که باید همه به آن وفادار و متعهد باشیم، وظیفه ای که می تواند باعث از بین رفتن بیماری و شروعی خوب در سال آینده باشد.  

وی در مورد کم کاری خود در سالهای گذشته اظهار کرد: پیشنهادات زیادی طی سالهای گذشته داشتم اما نقش ها به شکلی نبودند که خودم دوست داشته باشم در آنها به ایفای نقش بپردازم، بازیگری هم نیستم که الکی به پیشنهادات نه بگویم اما به واقع بازی در برخی فیلم ها برای من زشت است.  

این بازیگر سینما و تلویزیون فیلمنامه را مهمترین عامل پذیرش نقش دانست و افزود: به طور معمول وقتی به من برای بازی زنگ می زنند در ابتدا برای رعایت احترام فیلمنامه را درخواست می کنم و آن را می خوانم، اما متاسفانه طی ماه ها و سالهای گذشته فیلمنامه هایی پیشنهاد شده که بازی نکردن در آنها خیلی بهتر از ایفای نقش است.  

امیرحمزه با اشاره به لطف همیشگی مردم به خود خاطرنشان کرد: مردم مرتب از من می پرسند که چرا بازی نمی کنم ولی باور کنید نمی دانم چه بگویم، گاها بهانه می آورم و می گویم در حال استراحت هستم، من مجبورم به مردم اینگونه بگویم زیرا مردم نباید از این اتفاقات سینما و بازیگری با خبر شوند، آنها کلی خاطره خوب بازیگرانشان دارند که نمی خواهند خراب شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.