چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

هنرهای تصویری سوره؛

پانزده سریال انیمیشنی جدید در راه عرضه در پلتفرم‌های آنلاین

حضور سازمان سینمایی حوزه هنری- در بازار برلین

سینماپرس: ۱۵ عنوان سریال جدید انیمیشنی تولید شده در مرکز انیمیشن حوزه هنری توسط هنرهای تصویری سوره عرضه خواهد شد.

این مجموعه آثار در بیش از ۸۵۰ اپیزود و ۳۵۰۰ دقیقه در ژانرها و تکنیک‌های مختلف با محوریت کودکان و نوجوانان تولید شده‌اند و هم اکنون در راستای برنامه ویژه هنرهای تصویری سوره برای تامین محتوای مفرح و آموزنده برای کودکان در ایام خانه نشینی کرونا، تامین و به زودی در پلتفرم‌های رسمی آنلاین پخش خواهند شد.
سریال‌های انیمیشن «زوزو»، «مزرعه شادی»، «بیگی و دوستان»، «دلقک‌ها»، «بابی لو»، «هوشان»، «لبخندهای خاکی»، «مانی و نقاشی‌های سرگردان»، «سال های طلایی»، «تاریخ از این ور» و... ازجمله این سریال‌ها هستند. همچنین سری جدیدی از مجموعه انیمیشن «شکرستان» در ۱۲ قسمت آماده نمایش در این بستر می باشد.
کارگردانی این آثار را بابک نظری، مانی وطن دوست، نگار متولی، حمید برزویی، امید خوش نظر، علی درخشی، عباس جلالی، سعید ضامنی، اصغر صفار، رامین درمبخش، محمد جمال پور، سلمان خورشیدی، رسول شیری، بابک سبحانی، عبداله علیمراد و... برعهده داشته‌اند.
این آثار طی سال‌های اخیر توسط مرکز انیمیشن حوزه هنری و با محوریت تولید محتوای جذاب و آموزنده برای کودکان و با تاکید بر فضای مجازی تولید و حمایت شده اند. موسسه هنرهای تصویری سوره به عنوان دفتر تامین و پخش محتوا، عرضه این آثار را برعهده دارد.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.