شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

دبیر اجرایی جایزه ادبی جلال آل احمد:

جایزه برگزیدگان از ۱۰۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت/اختتامیه ساعت ۲۳ دوشنبه ۱۵ دی ماه در شبکه چهار سیما

جایزه جلال آل احمد

سینماپرس: اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد، ۱۵ دی ماه ار تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، بهروز جلالی دبیر اجرایی جایزه ادبی جلال آل احمد، در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد گفت: اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد، ساعت ۲۳ دوشنبه ۱۵ دی ماه در قالب ویژه برنامه‌ای از شبکه چهار سیما پخش و برگزیدگان معرفی خواهند شد. مدیر شبکه چهار با ما برای پخش ویژه برنامه جایزه ادبی جلال آل احمد همکاری کرد.

وی افزود: آیتم‌های مرتبط با معرفی برگزیدگان و نامزدهای جایزه ادبی جلال آل احمد هم تهیه شده است. در این برنامه علاوه بر دبیران اجرایی و علمی جایزه ادبی جلال آل احمد، محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سیدعباس صالحی، وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت و با علاقه‌مندان به کتاب گفت و گو می‌کنند. همچنین دو تا سه نفر به نمایندگی از برگزیدگان بخش ویژه و برگزیدگان جایزه ادبی جلال آل احمد در قالب تماس تلفنی با علاقه‌مندان به ادبیات سخن می‌گویند.

دبیر اجرایی جایزه ادبی جلال آل احمد ادامه داد: با موافقت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبلغ جایزه برگزیدگان جایزه ادبی جلال آل احمد از ۱۰۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و با افزایش پنجاه درصدی مبلغ جایزه روبرو شدیم. همچنین مبلغ جایزه شایستگان تقدیر در این جایزه ادبی از ۲۰ میلیون به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت. ۳۰ میلیون تومان هم جایزه نقدی تجلیل از برگزیدگان بخش ویژه جایزه ادبی جلال آل احمد خواهد بود. علاوه بر آن لوح تقدیر با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نشان جایزه ادبی جلال آل احمد به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

جلالی بیان کرد: با دفتر مجامع تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برخورداری برگزیدگان بخش ویژه جایزه ادبی جلال آل احمد از طرح گرنت و ترجمه آثار این نویسندگان در خارج از کشور هم هماهنگ کرده ایم. آثار برگزیدگان بخش ویژه جایزه ادبی جلال آل احمد که همگی از نویسندگان خوب حوزه دفاع مقدس هستند، از امتیاز طرح گرنت و ترجمه آثارشان در خارج از کشور بهره مند می‌شوند. مبلغ هدیه یک میلیون تومانی که به تمام نامزدهای جایزه ادبی جلال آل احمد تعلق می‌گرفت، به دو میلیون تومان افزایش یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.