یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

انفعال مدیران فرهنگی و فقدان تولید اثر برای قهرمانان ملی/۲

نورایی: مدیران فرهنگی باید پاسخگوی کم کاری های شان باشند/ تولید فیلم و سریال در خصوص زندگی سردار سلیمانی امری ضروری است!

علیرام نورایی

سینماپرس: علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در آستانه ۱۳ دی ماه اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با انتقاد از انفعال مدیران فرهنگی در خصوص تولید فیلم و سریال های ارزشمند برای قهرمانان ملی گفت: مدیران فرهنگی باید پاسخگوی کم کاری های شان در خصوص پرداختن به زندگی قهرمانان ملی باشند؛ متأسفانه ما همواره شاهد کم کاری عجیبی در این حوزه هستیم و مشخص نیست چرا مدیران سینما و تلویزیون علیرغم تمامی وعده های شان برای پرداختن به این قبیل موضوعات تعلل می کنند؟!

بازیگر فیلم های سینمایی «قلاده های طلا» و «یتیم خانه ایران» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بی شک بخشی از بودجه سینما و تلویزیون باید برای تولید آثار تصویری در خصوص زندگی، آرمان و اهداف قهرمانان ملی اختصاص پیدا کند و کم کاری در این زمینه اصلاً قابل اغماض نیست.

وی ادامه داد: ما هرچه بیشتر قهرمانان ملی را به نسل جوان معرفی کنیم قطعاً آن ها قدر خیلی از چیزها را بیشتر خواهند دانست. به عنوان مثال یکی از دستاوردهای مهم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد امنیت برای کشور و منطقه بود. این مسأله مهمی است که نسل جوان باید نسبت به آن آگاه باشند.

نورایی خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی قطعاً آگاهند که بیگانگان و دشمنان قسم خورده ما تمام تلاش شان را به کار می برند تا چهره ای مخدوش از قهرمانان ملی ما نشان دهند از این رو تولید آثار فرهنگی در خصوص قهرمانان ملی نیاز مبرم امروز ما است.

این بازیگر مطرح در پایان این گفتگو با بیان اینکه در خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سینما و تلویزیون کم کاری نداشته اند بلکه شاهد یک رخوت و بیکاری و بی دغدغگی در این زمینه بوده ایم اظهار داشت: تولید فیلم و سریال در خصوص زندگی سردار سلیمانی امری ضروری است و من امیدوارم تا بیش از این زمان را از دست نداده ایم مسئولان سینما و تلویزیون تدبیری برای تولید آثار ارزشمند در خصوص زندگی این سردار بزرگ داشته باشند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.