شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

داریوش فرضیایی:

حوزه کودک خیلی مظلوم است/برای کودک در بحث بودجه و حمایت‌های دیگر ضعیف برخورد می شود

مجموعه تلویزیونی «بچه محل»

سینماپرس: داریوش فرضیایی از ویژگی فصل سوم برنامه «بچه محل» و فعالیت‌های اخیرش گفت.

به گزارش سینماپرس، داریوش فرضیایی مجری برنامه‌های کودک که این روزها با مجموعه «بچه محل» فعالیت می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، درباره این برنامه گفت: فصل سوم را با حضور افراد جدیدی شروع کردیم. کاراکترهای جدید مانند منوچهر که دایی عموپورنگ است و حامد آهنگی نقش آن را بازی می‌کند، به جمع «بچه محل» اضافه شده‌اند. برای استقبال از حضور این هنرمند تصمیم گرفتیم که وی به عنوان شخصیت ثابت در پروژه باشد.  

وی ادامه داد: فصل سوم را به این دلیل دوست دارم که تکراری نیست. شاید لوکیشن ما ثابت باشد، اما شخصیت‌های که در «بچه محل» حضور دارند، تازگی و طراوت خاصی به سریال می‌دهند و از یک نواختی آن جلوگیری می‌کنند.

فرضیایی در ادامه گفت: داستان «بچه محل» فقط مخصوص کودک نیست، خانواده‌ها هم می‌توانند آن را تماشا کنند. وقتی استقبال مخاطبان را می‌بینم خیلی خوشحال می‌شوم. بعضی از مخاطبان که من را می‌بینند، می‌گویند در این دوران کرونا ما را از این فضا دور می‌کنید و باعث شادی ما می‌شوید.

برای حوزه کودک فرش قرمز پهن نمی‌کنند/ دغدغه کودک داریم/

این مجری برنامه‌های کودک در ادامه عنوان کرد: سعی کردیم با شیوع کرونا فضا را نسبت به قبل شادتر کنیم. البته با توجه به اینکه واقعا کار کردن در شرایط کرونا خطرناک است، اما برای شادی بچه‌ها این کار را می‌کنیم. سبک ترانه‌های این فصل نسبت به قبل تغییر کرده است؛ به این ترتیب که از فضای کودکانه صرف در آمده و ترکیب بزرگسال و کودک است.

برای حوزه کودک فرش قرمز پهن نمی‌کنند/ دغدغه کودک داریم/


فرضیایی درباره شرایط سخت کار در شیوع کرونا بیان کرد: از نوروز ۹۹ که برنامه زنده داشتیم، مشغول کار شدیم و در ادامه ضبط «بچه محل» را آغاز کردیم. به تازگی ضبط به اتمام رسیده است. برای گروه این فعالیت فشرده آن هم در دوران کرونا سخت بود. من هم به دلیل این فشار کاری خیلی نگران مادرم بودم.

وی ادامه داد:کار کودک بسیار سخت‌تر از بزرگسال است. کار بزرگسال تکلیف اش مشخص است و تجزیه و تحلیل برای آن راحتر خواهد بود، اما کودکان قدرت تحلیل ندارند و باید مطالب به خوبی برایشان عنوان شود. سریال «بچه محل» را به گونه‌ای طراحی کردیم که کودک و بزرگسال را کنار هم داشته باشیم.

فرضیایی درباره کار کودک توضیح داد: حوزه کودک خیلی مظلوم است و همیشه گفتم که برای آن‌ها فرش قرمز پهن نمی‌کنند. شاید برای کودک در بحث بودجه و حمایت‌های دیگر ضعیف برخورد شود، اما این گروه سنی برای من و همکارانم مهم است. دغدغه ما کودک است و درطول این سال‌ها ثابت کردیم، کار با کودک بلد هستیم. با توکل به خدا و همکارانم که هر کدام هنرمند هستند، در این مسیر ادامه می‌دهیم.

وی بیان کرد: پیشنهادی بسیاری برای سینما داشتم و هنوز هم دارم. اما ترجیح می‌دهم با گروه خودم باشم.

برای حوزه کودک فرش قرمز پهن نمی‌کنند/ دغدغه کودک داریم/

فرضیایی در پایان اضافه کرد: هیج کاری بدون نقض نیست. امیدوارم جنبه‌های مثبت مجموعه به خوبی دیده شود. همکارانم در همه بخش‌ها با کمبودها کار می‌کنند و هیچ وقت تسلیم نشده‌ایم. مردم بدانند که فقط آن‌ها نیستند که سختی می‌کشند و ما هم سختی فراوانی تحمل می‌کنیم، اما شاید به رو نمی‌آوریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.