چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

محمد ساربان:

امیدوارم کرونا زودتر دست از سر مردمان جهان بر دارد/از خانه‌نشینی اجباری‌شان خوشحال نمی‌شوم

محمد ساربان بازیگر  درهفدهمین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها

سینماپرس: محمد ساربان بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که هشت ماه پیش دچار سکته مغزی شد، این روزها دوران نقاهت را در منزل سپری می‌کند و در حالیکه مشتاق دیدار دوستان خود است، می‌گوید: به همه دوستانم در تئاتر و سینما سلام برسانید.

به گزارش سینماپرس، این بازیگر درباره حال و احوال این روزهای خود به ایسنا می‌گوید: خوشبختانه حالم بهتر است و دوره نقاهت را درخانه سپری می‌کنم. چند پیشنهاد کاری داشتم که به دلیل شرایط جسمانی‌ام، عذرخواهی کردم تا حالم بهتر شود.

او ادامه می‌دهد: بسیاری از دوستان که لطف دارند و حال مرا می‌پرسند، می‌گویند ناراحت نباش که خانه‌نشینی. این روزها همه به خاطر کرونا ناچارند در خانه بمانند و این وضعیت عمومی است ولی باید بگویم از این موضوع خوشحال نیستم. امیدوارم کرونا زودتر دست از سر مردمان جهان بر دارد و دوستانم بار دیگر در حوزه‌های کاری خود مشغول به کار شوند. من دلم می‌خواهد آنان کار کنند و موفق باشند. از خانه‌نشینی اجباری‌شان خوشحال نمی‌شوم.

ساربان که تازه‌ترین کارش فیلم سینمایی «جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری است، از موفقیت‌های بین‌المللی این فیلم خوشحال است و می‌پرسد: فیلم را دیده‌اید، می‌دانید که در جشنواره ونیز جایزه فیلمنامه‌نویسی و منتقدان را گرفته است. کار خوبی شده و خیلی خوشحالم که تا به حال چند جایزه گرفته است. امیدوارم مردم خودمان هم آن را دوست داشته باشند.

این بازیگر امیدوار است بعد از بهبودی کاملش و با رفتن کرونا، بتواند بار دیگر فعالیت خود را از سر بگیرد.

او اضافه می‌کند: سه پیشنهاد کاری دیگر هم دارم که اگر حالم بهتر شد، سر این پروژه‌ها می‌روم. یکی از این پیشنهادها مربوط به یک فیلم سینمایی است که تهیه کننده‌اش خارجی است ولی دیگر اعضای گروه سازنده‌اش ایرانی هستند. باید ببینیم چه می‌شود و روند بهبودی‌ام چگونه خواهد بود.

تازه‌ترین کار این بازیگر ساربان که از اردیبهشت امسال در پروژه‌ای حضور نداشته، فیلم کوتاهی با نام «سحرگاه» است.

محمدعلی ساربان که زاده سال ۱۳۲۶ است، در کارنامه هنری خود همکاری با کارگردانانی مانند بهرام بیضایی، پری صابری، بهروز غریب‌پور، ابراهیم حاتمی کیا، حسن هدایت، محمد بزرگ نیا و ... را به ثبت رسانده است.

بازی در نمایش‌هایی مانند شاپرک خانوم (بیژن مفید)،  دایره گچی قفقازی (داریوش فرهنگ)، ادیپ شهریار (مهدی هاشمی)، سربازه (هرمز هدایت)، پادشاه مار (گلاب آدینه)، کلبه عموتم، ایکارو، ۲۳۴۲ روز بد (بهروز غریب پور)، سلامان و ابسال (مهدی شمسائی)، آتش افروزان، سوگ سیاوش، باغ آلبالو و یوسف و زلیخا (پری صابری)، هفت نمایش (اسماعیل خلج)، رکاب (عزت‌الله مهرآوران) بخش دیگری از کارنامه هنری این بازیگر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.