دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس:

جامعه هنری و سینمایی کشور این ترور ناجوانمردانه را محکوم و مذبوحانه و از سر استیصال می‌دانند!

مهدی عظیمی میرآبادی

سینماپرس: مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: محسن فخری‌زاده بسیجی دانشمند و انقلابی بود که یک عمر تلاش موثًر و مفید علمی بی منت و بی نام و نشان برای اقتدار کشور عزیزمان کرده بود و به اذعان دشمن تاریخی اسلام و ایران ستون فعالیت‌های علمی هسته‌ای جمهوری اسلامی بود

به گزارش سینماپرس، مهدی عظیمی‌میرآبادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، درباره خبر شهادت محسن فخری‌زاده، اظهار داشت: خبر شهادت محسن فخری‌زاده از آن نظر دردناک است که کوهی مرتفع از علم و دانش مخلصانه را به واسطه دشمنی احمقانه صهیونیسم جهانی از دست می‌دهیم، در عین حال که می‌دانیم اساس شهادت بر جوشیدن چشمه‌های فیاض فراوان از منشأ خون شهید است و بدون هیچ تردیدی جای او بسیار بیشتر و بهتر پر می‌شود. شهادت خواسته و مطلوب شهید فخری زاده بود، چرا که او هم همانند همراهان فراوانش در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار پس از جنگ نیز با بهره‌گیری از نبوغ و استعدادهای خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای شد.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، تاکید کرد: شک ندارم که شهادت فخری‌زاده رونق دستاوردهای علمی کشور را دوچندان خواهد کرد و شاگران این شهید مصمم‌تر از پیش ادامه دهنده راه او خواهند بود.

عظیمی خاطرنشان کرد: جامعه هنری و سینمایی کشور به خصوص سینماگران انقلاب و دفاع مقدس نیز این ترور ناجوانمردانه را محکوم و مذبوحانه و از سر استیصال می‌دانند و تمام تلاش خود را برای انتقال پیام خشم و نفرت خود از تروریست‌های آمریکایی و اسرائیلی و عاملان و حامیان آنها مصروف خواهند داشت و از مسئولان نظامی، سیاسی، و قضائی تقاضا دارند نسبت به مجازات آنان در همه سطوح مرتبط اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، شهید محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های وزارت دفاع عصر روز جمعه هفتم آذرماه در اثر جراحات وارده از عملیات تروریست‌های مسلح به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.