پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

به همت آموزشگاه موج نو

برگزاری کارگاه آنلاین کارگردانی و بازیگری خلاق

آموزشگاه آزاد سینمایی موج نو

سینماپرس: آموزشگاه آزاد سینمایی موج نو کارگاه آنلاین کارگردانی و بازیگری خلاق برگزار می کند.

به گزارش سینماپرس آموزشگاه آزاد سینمایی موج نو با حضور علیرضا کوشک جلالی برنده جایزه افتخاری تئاتر شهر کلن آلمان ۲۰۱۶، کارگاه آنلاین کارگردانی و بازیگری خلاق برگزار می کند.
بنابراین گزارش مهلت ثبت نام این دوره آموزشی  ۱۰ آذر ماه است و این دوره با یک جلسه وبینار که در تاریخ ۱۳ آذرماه برگزار خواهد شد آغاز می شود.
هنرمندان علاقمند بر اساس رزومه و سوابق پس از واریز وجه و ثبت نام نهایی در اولین وبینار بازیگری خلاق شرکت می کنند و پس از جلسه وبینار هنرمندان تکالیف محوله از سوی مدرس را بصورت فایل ویدیویی برای آموزشگاه سینمایی موج نو ارسال کرده و از بین آثار رسیده ۱۵ نفر برتر انتخاب می شوند و وارد دوره سه ماهه آنلاین کارگردانی و بازیگری خلاق می شوند و در پایان دوره گواهی آموزشی با نام هنرمند شرکت کننده صادر و به آدرس ایشان ارسال خواهد شد.

طبق اعلام این آموزشگاه شهریه وبینار: ۲۰۰ هزارتومان و شهریه دوره سه ماهه: ۲ میلیون تومان است که این مبالغ دریافتی صرف کمک به کمپین های مبارزه با کرونا و هنرمندان آسیب دیده از کرونا خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره های ۰۹۱۲۸۹۶۵۰۱۷ و ۰۱۷۳۲۳۲۸۰۰۶ تماس گرفته و یا از طریق صفحات اینستاگرام cinemamojeno و keiwanfar و یا alireza_koushk_jalali و وبسایت www.cinemamojeno.ir و یا www.keiwanfar.ir پیگیری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.