سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

سید امیر سیدزاده:

در حال برنامه ریزی برای نمایش مستند «آواز باد» در جشنواره‌های خارجی هستیم

مستند «آواز باد»

سینماپرس: سید امیر سیدزاده درباره آخرین وضعیت نمایش فیلم مستند «آواز باد» و تلاش برای اکران در سینماهای هنر و تجربه توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، سید امیر سیدزاده تهیه کننده مستند «آواز باد» که به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است درباره نمایش این اثر به خبرنگاران جوان، گفت: در حال برنامه ریزی برای نمایش این فیلم در جشنواره‌های خارجی هستیم از سویی امیدواریم تا سال آینده وضعیت کرونا بهتر شود تا بتوانیم در سینماهای هنر و تجربه اکران کنیم.

وی با اشاره به مخاطب هدف این مستند، بیان کرد: این فیلم در مورد موسیقی و کنکاش در زندگی موسیقیدانی است که دختری وارد زندگی او می‌شود و یک تضادهایی از زندگی را به تصویر می‌کشد و... بنابراین مخاطبش می‌تواند عام باشد و مخاطب خاصی ندارد.

فیلم مستند «آواز باد» با کنکاش در زندگی طاهر یارویسی یکی از مقام نوازان ِتنبور در شهر گهواره استان کرمانشاه، به واکاوی انسان ِمدرن امروز و مواجهه با خلاءهای عاطفی و روحی‌اش می‌پردازد.

فیلم مستند «آواز باد» به تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده و کارگردانی سودابه بیضایی است.

گفتنی است تهیه کنندگی «آواز باد» را سید امیر سیدزاده انجام داده که در آخرین خبری که منتشر شد نام این تهیه کننده به عنوان مشاور تهیه کننده درج شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.