یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

با تصمیم مارول و رایان کوگلر؛

فیلمبرداری «پلنگ سیاه ۲» به سال آینده موکول شد

فیلم «پلنگ سیاه»

سینماپرس: کمپانی مارول قصد دارد دنباله فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» را در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ جلوی دوربین ببرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، برنامه‌های مارول استودیو برای دنباله فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» به مرحله فیلمبرداری نزدیک می‌شود.

این دنباله پس از مرگ ناگهانی و غیر منتظره چادویک بوزمن، بازیگر این فیلم، برای مدتی کنار گذاشته شد و بعد از آن تلاش‌های مارول و رایان کوگلر برای جایگزینی چادویک بوزمن تصمیم به آغاز مراحل پیش تولید در مارس ۲۰۲۱ گرفتند. امسال برای نخستین بار از سال ۲۰۰۹ برای اولین بار بود که هیچ فیلمی از دنیای مارول در سینماها منتشر نشد.

با این حال که ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و اکران‌های سینمایی را متوقف کرده، مارول سال آینده نه تنها با فیلم‌های زیادی که دارد بلکه با پروژه‌های تلویزیونی نیز سال شلوغی را در پیش دارد. چندین منبع به هالیوود ریپورتر گزارش داده اند که مارول اکنون در حال آماده سازی فیلمبرداری «پلنگ سیاه ۲» است که در ماه ژوئیه در آتلانتا آغاز می‌شود. فیلمبرداری این اثر حدود ۶ ماه ادامه خواهد داشت.

تنوخ هوئرتا، بازیگر مکزیکی که در سریال «نارکوها:مکزیک» برای نتفلیکس بازی کرده است برای ایفای نقش یک ضد قهرمان در این فیلم در حال مذاکره است. منابع اعلام کرده اند که انتظار می‌رود لتیتیا رایت، لوپتیا نیونگو، وینستون دوک و آنجلا باست برای نقش آفرینی مجدد در  این فیلم باز گردند.

مارول تاکنون اعلام نکرده که برای ادامه دادن این فیلم سینمایی بدون حضور بوزمن چه برنامه‌ای ریخته است، اما نشان داده است که برای آوردن دوباره بازیگر فقید این فیلم از تکنولوژی CGI استفاده نخواهد کرد.  فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» علاوه بر فروش قابل توجه، از فیلم‌های موفق مارول بود که به نخستین اثری تبدیل شد که جایزه اسکار می‌گیرد و در بخش بهترین فیلم این رویداد نیز نامزد می‌شود.

در حالی که «پلنگ سیاه ۲» بسیار مورد توجه قرار گرفته سریال‌های زیادی نیز توسط کوین فیگ برای سرویس دیزنی پلاس در دست تهیه هستند و گفته می‌شود که ساخت این سریال‌ها در اولویت کمپانی مارول است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.