یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

سیلوستر استالونه به «جوخه انتحار» پیوست

سیلوستر استالونه در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹

سینماپرس: با تایید جیمز گان، کارگردان فیلم «جوخه انتحار» سیلوستر استالونه در قسمت جدید این فیلم سینمایی حضور دارد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، با اعلام جیمز گان کارگردان دنباله فیلم سینمایی «جوخه انتحار»، سیلوستر استالونه به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. یکی از نمایندگان سیلوستر استالونه نیز این خبر را تایید کرده است.

گان روز شنبه با انتشارعکسی این خبر را اعلام کرد. در این عکس تصویر خودش به همراه سیلوستر استالونه بود و در زیر آن نوشت که همیشه دوست داشته با دوستش، سیلوستر استالونه همکاری کند و اکنون در فیلم سینمایی «جوخه انتحار» همکاری می‌کنند.

او همچنین ادامه داد با وجود اینکه سیلوستر استاونه یک ستاره سینمایی ماندگار است، اما هنوز خیلی‌ها نمی‌دانند که او چه بازیگر فوق العاده‌ای است. او در پاسخ یکی از طرفدارانش که پرسیده بود آیا استالونه در فیلم بازی می‌کند یا نه نیز جواب مثبت داده بود.

گان پیش از این در ماه فوریه اعلام کرده بود که فیلمبرداری این اثر به اتمام رسیده است به همین خاطر هنوز مشخص نیست استالونه در چه جایگاهی در فیلم حاضر خواهد شد.

«جوخه انتحار» جیمزگان برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ تنظیم شده است و بازیگرانی مثل مارگوی رابی، ادریس آلبا، یوئل کینامان، پیتر کاپالدی و ویولا دیویس بازی می‌کنند. گان که نویسندگی فیلمنامه را نیز بر عهده داشته، برای ساخت این فیلم از کتاب‌های کمیک دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته و شخصیت‌های جدیدی را در خط داستانی فیلم اضافه می‌کند. استالونه پیش از این در فیلم سینمایی «محافظان کهکشان نسخه دوم» با گان همکاری کرده بود و در نقش استارهاوک به بازی پرداخت.

ساخت این فیلم پیش از آنکه نسخه اول در سال ۲۰۱۶ به کارگردانی دیوید آیر اکران شود تایید شده بود. آیر در دسامبر ۲۰۱۶ این پروژه را ترک می‌کند و کمپانی برادران وارنر گوین اوکانر را در سپتامبر ۲۰۱۷ جایکزین می‌کند. اما او نیز از این پروژه جدا شد و نهایتا در ژانویه ۲۰۱۹ کارگردانی فیلم به جیمزگان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.