شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

به دلیل شرایط کشور در مواجه با موج سوم بیماری کرونا؛

جشنواره «مهر سلامت» هم به تعویق افتاد

دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»

سینماپرس: قائم مقام دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» از تعویق این رویداد هنری به دلیل شرایط کشور در مواجه با موج سوم بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمد پسران‌رزاق قائم مقام دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با اشاره به شرایط کشور در رویایی با موج سوم کرونا گفت: به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبازره با کرونا، تاریخ برگزاری جشنواره با تصمیم شورای سیاست‌گذاری این رویداد تغییر کرده است.

وی افزود: پیش از این قرار بود، دومین جشنواره ملی «مهر سلامت» ۲۴ تا ۲۷ آبان‌ماه برگزار شود که با توجه به موارد مذکور این رویداد با تعویق در آذرماه برگزار خواهد شد.

پسران‌رزاق با تاکید بر برگزاری آنلاین جشنواره «مهر سلامت» عنوان کرد: بر اساس آیین‌نامه جشنواره، اختتامیه این رویداد قرار بود به صورت فیزیکی با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمع کوچکی از اهالی رسانه و هنرمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود که به دلیل شیوع گسترده کرونا و مشکلات در رفت و آمد برگزیدگان در آیین اختتامیه، برگزاری جشنواره تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با هدف ارتقای فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت از طریق پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دبیری سیدمهدی سیدین نیا با شعار «هر ایرانی یک مهروز سلامت» به صورت آنلاین برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.