چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

اداره‌کل هنرهای نمایشی؛

انتشار چهار گزارش‌ مالی از جشنواره‌های مختلف فجر

اداره کل هنرهای نمایشی

سینماپرس:چهار گزارش‌ مالی از جشنواره‌های فجر، آیینی سنتی و تئاتر کودک و نوجوان در سامانه شفاف‌سازی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، در راستای سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر شفاف‌سازی اطلاعات، هزینه‌های انجام‌شده برگزاری نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی، بیست‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان و کمک‌هزینه گروه‌های نمایشی سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و بیست‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در سامانه شفاف‌سازی سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد. منتشر شد.

پیش از این هزینه‌های انجام‌شده برگزاری سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در سامانه شفاف‌سازی سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده بود.

گزارش‌های شفاف‌سازی حوزه‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار، ابتدا از سوی معاونت‌ها به کمیته شفاف‌سازی وزارتخانه ارائه و پس از بررسی و تایید در کمیته، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود.

فایل پی‌دی‌اف گزارش مالی هزینه‌های انجام‌شده برگزاری نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی را اینجا، بیست‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را اینجا، کمک‌هزینه گروه‌های نمایشی سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را اینجا و بیست‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را اینجا ببینید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.