یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

انفعال دولت؛ چشمداشت به خارج از کشور/۷

منبتی: دولتمردان باید بدانند جمهوری خواه و دمکرات هیچ کدام در پی منافع ایران و ایرانی نیستند/ برخی سلبریتی ها مزدور بی جیره و مواجب دشمنان انقلاب اسلامی هستند

محمدهادی منبتی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: سیدهادی منبتی کارشناس فرهنگی و مدیرعامل اسبق موسسه تصویرشهر گفت: دولتمردان باید بدانند جمهوری خواه و دمکرات هیچ کدام در پی منافع ایران و ایرانی نیستند و ما باید بر اساس رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری تنها به داخل کشور اتکا داشته باشیم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: آنچه مردم باید نسبت به آن آگاه باشند این است که فشارهایی که آمریکای ملعون و جنایتکار از لحاظ تحریم های همه جانبه به کشور ما وارد آورده چندان تأثیری در معیشت مردم نداشته است و این سوء تدبیر و سوء مدیریت مدیران و دولتمردان خود ما بوده که باعث ایجاد بحران اقتصادی و معیشتی و فرهنگی و... شده است.

منبتی در همین راستا با تأکید بر اینکه تا زمانی که تدبیر اساسی برای رفع بحران از زندگی مردم صورت نگیرد وضعیت به همین منوال خواهد بود اظهار داشت: آمریکایی ها هرگز در طول تاریخ به نفع کشور ما کار نکرده و نخواهند کرد. فیدل کاسترو رهبر فقید کوبا به خوبی در رابطه با آمریکایی ها گفته بود که جمهوری خواه و دمکرات مثل دو لنگه کفش هستند که به یک سمت و سو می روند!

این کارشناس فرهنگی تأکید کرد: پس ما به هیچ عنوان نباید به مذاکره با آمریکایی های ملعون و خبیث دل ببندیم! ترامپ و بایدن هیچ تفاوتی برای ما ندارند. مسئولان ما تا زمانی که نگاه شان به داخل کشور نباشد هیچ اتفاق خوبی در کشورمان رخ نخواهد داد. مسئولان باید تمام نگاه شان را بر اساس توانمندی های داخلی بگذارند تا بتوانیم شاهد اتفاقات نیکویی در کشورمان باشیم. این مردم بارها ثابت کرده اند که پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و حالا نوبت مسئولان است که هوشیاری و درایت به خرج دهند تا بتوانیم شاهد اتفاقات ارزنده در کشورمان باشیم.

وی یادآور شد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به خوبی فرمودند که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»!؛ واقعاً هم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. ما اگر به نیرو و توان و اراده خودمان اتکا داشته باشیم هیچ قدرتی در هیچ کجای جهان نمی تواند ما را از پای درآورده و برای ما تعیین تکلیف کند. مهم آن است که مدیرانی مقتدر و ولایی و انقلابی در کشور حضور داشته باشند تا برای منافع مردم و ایران اسلامی مقتدرانه دست به مبارزه همه جانبه با تمامیت خواهی غربی ها و آمریکایی ها بزنند.

منبتی در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسانه سلبریتی های بی سواد وطنی که در رابطه با برخی مسائل سیاسی، اقتصادی و... در فضای مجازی اظهار نظر می کنند تصریح کرد: برخی سلبریتی ها مزدور بی جیره و مواجب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند؛ سلبریتی ها باید نگاه شان به منافع ملی باشد و اگر خود را متعلق به این کشور می دانند نباید منافع ملی را تخریب کنند.

وی در پایان این گفتگو تأکید کرد: سلبریتی ها در غرب همواره پشت سر نظام و حاکمیت شان می ایستند. اما متأسفانه در جامعه ما تعداد هنرمندانی هستند که بیشتر «هنربند» هستند و هنرمند واقعی نیستند و به نفع مردم فکر نمی کنند. آن ها افرادی تازه به دوران رسیده هستند و می خواهند خودشان را مطرح کنند تا دیده شوند. این ها عمدتاً بر خلاف مصالح ملی گام برمی دارند. این ها مزدور بی جیره مواجب دشمن هستند و مردم باید راه شان را از آن ها جدا نمایند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.