چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

به کارگردانی ناصر ضمیری؛

حضور «روابط خانوادگی» ایرانی در جشنواره آلمانی

روابط خانوادگی

سینماپرس: فیلم مستند بلند «روابط خانوادگی» به کارگردانی ناصر ضمیری در بخش بین‌الملل فیلم‌های بلند جشنواره ای آلمانی به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند بلند «روابط خانوادگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی ناصر ضمیری در بخش بین‌الملل فیلم‌های بلند سی و سومین دوره جشنواره EXground آلمان به نمایش در می آید.

جشنواره EXground از ۱۳ تا ۲۲ نوامبر ۲۰۲۰ برابر با ۲۳ آبان تا ۲ آذر ۹۹ در شهر ویزبادن آلمان برگزار می‌شود و مستند «روابط خانوادگی» با دوازده فیلم بلند داستانی و مستند از کشورهای مختلف به رقابت خواهد پرداخت.

«روابط خانوادگی» به ارتباط حاجی‌بابا ۸۰ ساله با فرزندانش می‌پردازد که در یک موقعیت خاص و ویژه قرار گرفته‌اند. این موقعیت باعث رفتارهایی از سوی خانواده می‌شود که شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا می‌کنیم ...

این فیلم پیش‌تر در بخش مسابقه جشنواره مستند لایپزیگ آلمان و جشنواره داک‌پوینت هلسینکی فنلاند به نمایش درآمده است.

«روابط خانوادگی» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پخش بین‌الملل آن نیز برعهده‌ این مرکز است.

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از طرح، پژوهش و تدوین: ناصر ضمیری و ندا اسدی، فیلمبردار، کارگردان و تهیه‌کننده: ناصر ضمیری، صدابردار: معین اسدی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، آهنگساز: عبدی بهروانفر، مدیر تولید: آمنه رحمانی، دستیار کارگردان و دستیار تصویر: محسن صادقی، عکاس: ساغر صادقی، عنوان‌بندی: حمید برزگر، طراح پوستر: طاها ذاکر، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.