چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

از مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری»؛

انتشارات کانون «ساختمان‌ها و سازه‌ها» را منتشر کرد

کتاب علوم عصر حجری

سینماپرس: «ساختمان‌ها و سازه‌ها»، یک جلد از مجموعه چهارجلدی «علوم عصر حجری» است که بچه‌ها را در قالب داستان با جاده، سطح شیب‌دارو آسمان‌خراش آشنا می‌کند.

به گزارش سینماپرس، «ساختمان‌ها و سازه‌ها» یک جلد از مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» است که به تازگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

مجموعه «علوم عصر حجری» را فلیسیا لاو و جری بایلی نوشته‌اند. مایک فیلیپس تصویرگر و علی خاکبازان هم مترجم این کتاب‌ها هستند.
این مجموعه در قالب مستند- داستانی نوشته شده؛ شخصیت اصلی هر کدام از کتاب‌های «علوم عصر حجری»، نابغه‌ای به اسم «لئو» است که همه چیز را می‌داند و مدام در حال یاد گرفتن و تجربه اندوختن است و هر چه یاد می‌گیرد را به گربه دست‌آموز خود «پالاس» آموزش می‌دهد.
راستی ممکن است درباره عصر حجر بپرسید؟ عصر حجر، دوره‌ای از زندگی انسان است که به ۳۰هزار سال قبل برمی‌گردد. از آن زمان تاکنون آدم‌ها جاده می‌ساخته‌اند. برای مثال، رومی‌های باستان همیشه جاده‌هاشان را در مسیر مستقیم می‌ساخته‌اند و به جای آن‌که تپه‌ها و کوه‌ها را دور بزنند از دل آن عبور می‌کرده‌اند.
در این کتاب بچه‌ها یاد می‌گیرند آسمان‌خراش و جاده رومی بسازند. همچنین با فرانک لویدرایت، بزرگ‌ترین معمار تاریخ آمریکا آشنا می‌شوند. او ساختمان‌هایی طراحی کرده که میراث بشری لقب گرفته‌اند.
کتاب ۳۶ صفحه‌ای «ساختمان‌ها و سازه‌ها» با قطع رحلی سه بار هم‌زمان به چاپ رسیده و شمارگان آن ۷هزار و ۵۰۰ نسخه شده است.
یادآوری می‌شود این کتاب‌ با قیمت ۱۳هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.