سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

به کارگردانی اصغر عباسی؛

حضور همزمان «ستین» در ۲ جشنواره سینمایی خارجی و داخلی

فیلم کوتاه «سِتین»

سینماپرس: فیلم کوتاه «سِتین» به کارگردانی اصغر عباسی به صورت همزمان در جشنواره های فیلم آفریقا و جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «سِتین» به کارگردانی اصغر عباسی در تازه ترین حضور بین الملی خود به صورت همزمان در جشنواره های فیلم آفریقا ۲۰۲۰ و جشنواره فیلم تهران ۱۳۹۹ حضور دارد.

جشنواره فیلم آفریقا جشنواره ای ترکیبی از فیلم های کوتاه داستانی و مستند است که در مدت ۵ روز در نیجریه به نمایش در می آید که دستاوردهای خارق العاده در ساخت فیلم و تحریک تغییرات اجتماعی از طریق فیلم ها را ارج می نهد.

همچنین در جشنواره فیلم کانادا که با موضوع مراقبت از انسان و محیط در شهر پیکرینگ کانادا برگزار می شود به فیلم هایی با موضوعات حقوق انسان ها در طول زندگی می پردازد. اصغر عباسی از سوی دبیر این دوره از جشنواره بدلیل دانش و خلاقیت در فیلمسازی بعنوان داور بخش ثانویه این دوره از جشنواره به صورت مجازی انتخاب شده است.

همچنین «ستین» در بخش داستانی سینمای ایران در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد که از فردا آغاز می شود و همزمان با این رویداد از پوستر جدید این فیلم با طراحی نامواره آن که توسط استاد غلامعلی خاموشی انجام شده رونمایی شده است.

در خلاصه داستان «ستین» آمده است: هیچ خانه ای بدون ستون باقی نمی ماند.

«ستین» به تهیه کنندگی اکبر عباسی هفتمین حضور جشنواره ای خود را توسط موسسه پخش مآفیلم در طول یکسال گذشته در شرایطی سپری می کند که بدلیل شیوع ویروس کرونا اکثر جشنواره های داخلی و بین الملی روی به برگزاری با شیوه های محتاطانه از جمله برگزاری آنلاین آورده اند.

سیامک اطلسی، سیما خضرآبادی، علیرضا ساوه درودی و رامین مراقی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم «سِتین» عبارتند از فیلمنامه: راحله شادمهری و اصغر عباسی، مجری طرح: ایمان غیرتمند، مدیر تصویربرداری: رضا عرفانی، طراح صحنه و لباس: مریم ناصری، تدوین: یاسر فرزام نیا، طراحی و ترکیب صدا: مهدی جمشیدیان، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر صدابرداری: علیرضا بخشائی، موسیقی: امیر شاهرخی، جلوه های ویژه بصری: وحید ربانی، برنامه ریز: بیتا تقی پور، دستیار اول کارگردان: غزال غلامی، مدیر تولید: نجمه نظری، عکس: نفیسه مدرسی، کارگردان: اصغر عباسی، تهیه کننده: اکبر عباسی، پخش بین المللی: مآفیلم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.