سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

طی یادداشتی منتشر شد؛

سکوت؛ واکنش حسن فتحی به حواشی «مست عشق»

حسن فتحی در فصل دوم سریال شهرزاد

سینماپرس: حسن فتحی کارگردان فیلم سینمایی «مست عشق» عنوان کرد که درباره سرنوشت این فیلم فعلا سکوت می‌کند.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش بود که سهراب پورناظری سازنده موسیقی فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در گفتگویی عنوان کرد که ساخت این فیلم نیمه کاره رها شده است. همین خبر زمینه‌ای برای عیان شدن اختلافات سرمایه‌گذار ایرانی و ترکیه‌ای این اثر شد.

بلافاصله روابط عمومی سرمایه‌گذار ترکیه‌ای فیلم عنوان کرد که «مست عشق» آماده نمایش شده و از آذرماه پخش جهانی آن آغاز می‌شود؛ اظهارنظری که البته با گفته‌های طرف ایرانی مغایرت داشت، سرمایه‌گذار ترکیه‌ای عنوان می‌کرد که حسن فتحی برخلاف قراردادش عمل و بیش از هفتاد ساعت فیلمبرداری کرده است. حسن فتحی در ادامه این اختلافات بیان کرد که ۸ سکانس از «مست عشق» باقی مانده و هنوز به سرانجام نرسیده است و پس از آن نیز مهران برومند به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم موضعی تهدیدآمیز خطاب به سرمایه‌گذار ترک فیلم گرفت.

در ادامه این کش و قوس‌ها میان طرفین ترک و ایرانی حسن فتحی دقایقی پیش با انتشار پستی اینستاگرامی بار دیگر نسبت به سرنوشت این فیلم واکنش نشان داد.

کارگردان فیلم «مست عشق» با انتشار متنی درباره حواشی پیش آمده برای فیلم نوشت:

«با سلام و عرض ادب. در طی روزهای جاری و پس از بیانیه سرمایه گذار ترک فیلم «مست عشق» و حواشی رسانه‌ای مرتبط با آن، خبرنگاران و رسانه‌هایی چند، از من خواسته‌اند تا در خصوص اتهامات به‌دور از واقعیت مندرج در این بیانیه که دست مایه پاره‌ای از تعابیر و تفسیرهای غلط و نابه‌جای برخی افراد حقیقی و حقوقی در شبکه‌های اجتماعی شده است، توضیحات روشنگرانه و دقیقی را ارایه کنم.

اما از آن‌جا که تهیه کننده و سرمایه گذار ایرانی فیلم درخواست کرده‌اند تا زمان تعیین نتیجه گفتگو با طرف ترک جهت حل موارد اختلافی، سکوت اختیار کنم، لذا هر توضیحی در این خصوص را به زمان بعد از روش شدن نتیجه گفتگوها موکول می‌کنم! جای تردید نیست راقم این سطور در جهت احقاق حقوق معنوی و حفظ کیفیت هنری این اثر که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است، به اشد قوا از هیچ تلاش قانونی فروگذار نخواهم کرد. در پناه خدای شمس و مولانا شاد و سلامت باشید.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.