سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

از سوی بسیج کانون پرورشی صورت گرفت؛

آماده‌سازی یک‌هزار بسته‌ی فرهنگی برای کودکان مناطق کم‌برخوردار

پویش لبخند مهر و امید

سینماپرس: یک‌هزار بسته‌ی فرهنگی از سوی بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب پویش «لبخند مهر و امید» برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار استان سیستان و بلوچستان آماده‌سازی شد.

به‌گزارش سینماپرس، این بسته‌های فرهنگی شامل: کیف، کفش، نوشت‌افزار، سرگرمی و... است که بسیج کانون با کمک تعدادی از افراد خَیر آن را آماده‌سازی کرده و اولین مرحله آن روز ۶ آبان ارسال می‌شود.

به گفته‌ی قاسم تنها مدیر دفتر مرکزی حراست و فرمانده بسیج کانون، این اقدام به دنبال انتشار فیلمی از نیازهای دانش‌آموزان مدرسه‌ی عاشورای «گواتامک» استان سیستان و بلوچستان در فضای مجازی در قالب نذر فرهنگی از سوی بسیج کانون صورت گرفت.
وی افزود: هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام جعفر صادق (ع) تصمیم گرفتیم نوشت‌افزار و لوازم تحصیل یک‌سال کودکان و نوجوانان مدرسه‌ی عاشورای «گواتامک» استان سیستان و بلوچستان را فراهم‌ کنیم.
فرمانده بسیج کانون ضمن قدردانی از مدیرعامل، معاونان، مدیران‌کل و اعضای بسیج کانون یادآور شد در این امر خیر تعدادی از خیران محمدرضا زیلویی، امیر ورجینی و امیر رادسعید نیز در تهیه و تدارک این بسته‌های فرهنگی با کانون همکاری کردند.


مهدی مشفق معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در برنامه‌ی آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی اهدایی کانون به کودکان مناطق کم‌برخوردار کشور ضمن قدردانی از این حرکت انسان‌دوستانه گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور چنین اقدام‌هایی بسیار ارزش‌مند است و معاونت توسعه‌ی کانون نیز آماده حمایت و پشتیبانی از چنین برنامه‌هایی است.
ویژه‌برنامه‌ی آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار کشور در کانون با حضور جمعی از مسوولان ستادی و اعضای بسیج کانون روز ۵ آبان ۱۳۹۹ در ساختمان شهید ملک‌شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالداسلامبولی تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.