دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

رئیس اتحادیه تهیه کنندگان سینما:

صاحبان فیلم‌ها حق دارند از سینماداران شکایت کنند

غلامرضا موسوی

سینماپرس: غلامرضا موسوی گفت: همکاران حق دارند شکایت کنند، زیرا این مطالبه‌ها مربوط به قبل از کروناست و تا الان پرداخت نشده است.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا موسوی رئیس اتحادیه تهیه کنندگان سینما، درباره شکایت صاحبان فیلم‌ها از سینماداران به خبرنگاران جوان، گفت: قرار بود که معاونت سینمایی مبلغی را از طریق صندوق اعتباری هنر به صندوق امید واریز کند تا تسهیلاتی به سینماداران داده شود. این کار از ۱۲ اردیبهشت ۹۹ در حال پیگیری است که به دلیل ضعف صندوق اعتباری هنر یا مسائل دیگر اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: همکاران حق دارند شکایت کنند زیرا این مطالبه ها مربوط به قبل از کروناست و تا الان  پرداخت نشده است، ضمن اینکه ارزش پول ملی بیش از ۷۰ درصد نزول کرده و از سوی دیگر هنوز همان مطالبه را هم دریافت نکرده اند.

موسوی درباره نحوه پرداخت اعتبار صندوق امید گفت: روال کار بدین صورت است که معاونت سینمایی مثلا یک میلیارد تومان را به صندوق امید واریز می‌کند و صندوق امید هم سه برابر آن را وام می‌دهد. با توجه به اینکه حسین انتظامی رئیس معاونت سینمایی دستور پرداخت مطالبات را صادر کرده اند ولی هنوز چیزی پرداخت نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.