سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

در شبکه پنج سیما؛

عوامل رشد خلاقیت کودکان در «ما ایرانی ها»

برنامه ما ایرانی ها

سینماپرس: برنامه «ما ایرانی ها» به موضوع تبیین پرورش مهارت های خلاقیت در کودکان و نوجوانان می پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «ما ایرانی ها» امشب سه شنبه ۲۹ مهر میزبان مهرداد نظام آبادی نویسنده، محقق و مدرس بازیگری کودکان و نوجوانان است که از تلاش ها و فعالیت ها خود در جهت رشد خلاقانه کودکان و نوجوانان در این برنامه برای مخاطبان  بویژه والدین صحبت می کند.

در بخش دیگری از این برنامه این نویسنده و محقق، به بیان خاطرات خود در پرورشگاه ها در ارتباط با کودکان و نوجوانان می پردازد.

برنامه ترکیبی– تولیدی و گفتگو محور «ما ایرانی ها»، با رویکرد تزریق نشاط و حال خوب به مخاطبان، معرفی خیرین گمنام و الگوسازی فعالیت نیکوکاری در جامعه تهیه و تولید می شود.

این برنامه گفتگو محور ۵۰ دقیقه‌ای علاوه بر میزبانی و معرفی از خیرین گمنام دارای بخش های مختلفی چون آیتم نمایشی با بازی علیرضا دیلمی و پیمان پورنیک دست و مرور اخبار خوب هفته توسط تماشاچیان است.

مخاطبان برنامه «ما ایرانی ها» می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با برنامه در میان بگذارند.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش و تکرار آن روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۱ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.