یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

جعفر گودرزی:

به دنبال ساخت سریال «دروج» برای شبکه نمایش خانگی هستم

جعفر گودرزی در نشست رسانه‌ای دوازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

سینماپرس: تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی «دروج» از آغاز پیش تولید این سریال در دی ماه خبرداد.

به گزارش سینماپرس، جعفر گودرزی تهیه کننده و منتقد سینما در گفتگو با مهر، درباره تولید یک سریال شبکه نمایش خانگی گفت: به دنبال ساخت سریال «دروج» برای شبکه نمایش خانگی هستم، «دروج» معانی مختلفی دارد و مترادف با روح پلید و اهریمن است.

وی بیان کرد: این سریال در گونه پلیسی-جنایی- حادثه‌ای است که در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود. تمام تلاش ما این است که بتوانیم دی ماه پیش تولید این سریال را آغاز و آن را برای ۶ ماه اول سال آماده نمایش کنیم.

این منتقد سینما توضیح داد: این سریال تنها برای یک فصل طراحی شده است و لوکیشن‌های آن قرار است در تهران و چند شهر جنوبی و شمال کشور انتخاب شود. اما بیشترین لوکیشن‌های آن در تهران قرار دارد.

وی تاکید کرد: داستان «دروج» یک موضوع خانوادگی است که مخاطب را با معماهای بسیاری مواجه می‌کند.

گودرزی گفت: با تعدادی از بازیگران برای حضور در این سریال صحبت شده است که حضور تعدادی از آنها نهایی نشده است، البته با جمشید هاشم پور برای یکی از نقش‌های این سریال صحبت شده است که خوشبختانه به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم.

وی توضیح داد: فکر می‌کنم این سریال با توجه به موضوعی که دارد و با استفاده از بازیگران درجه یک سینما، می‌تواند در شبکه نمایش خانگی با موفقیت‌هایی همراه می‌شود.

گودرزی در پایان گفت: خوشبختانه با سرمایه گذاران مورد نظر به نتیجه خوبی رسیده‌ایم و به زودی دیگر عوامل این پروژه را اعلام می‌کنیم.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مستوفی به همراه ۲ شریک دیگر خود، یک شرکت بزرگ بازرگانی را اداره می‌کنند، طی تغییر برخی از قوانین صادرات و پایین آمدن سود شرکت، مستوفی تصمیم می‌گیرد با همکاری شرکای خود اعلام ورشکستی کند. مستوفی نقشه‌ای هولناک در سر دارد که چند خانواده را درگیر ماجراهای معمایی و عجیب و غریب می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.