دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

واکنش‌ها به مهراب قاسم‌خانی در فضای مجازی:

فقط آقای سلبریتی و خانواده مهم است؟

پیمان و مهراب قاسم‌خانی/ مهران مدیری

سینماپرس: اعتراض و پرخاشگری یک سینماگر به دزد زورگیر، با واکنش‌های قابل تأمل کاربران فضای مجازی همراه شد.

به گزارش سینماپرس، هنوز مدت زیادی از فضاسازی رسانه‌ای برخی از سلبریتی‌ها در حمایت از قاتل‌ها و زورگیرهای مسلح نگذشته است در آن زمان، این سؤال مطرح شده بود که این سلبریتی‌ها، اگر اتفاق مشابهی برای خود یا نزدیکان‌شان هم پیش بیاید، باز هم خواهان عدم مجازات فرد مجرم خواهند بود. حالا در عمل چنین اتفاقی رخ داده است. مهراب قاسم‌خانی، که همراه با برخی دیگر از به اصطلاح سلبریتی‌ها هشتگ #اعدام_نکنید را ایجاد کرده بودند تا در مجازات قاتل‌ها و زورگیرهای مسلح، اخلال ایجاد کنند، در هنگام مواجهه با زورگیری که تلفن همراه دخترش را سرقت کرده بود، واکنش‌هایی تند و عصبانی نشان داد. این رفتار قاسم‌خانی، باعث شد تا کاربران فضای مجازی، همراهی او با موج تبلیغاتی در حمایت از جنایتکاران را یادآوری کنند.
یکی از کاربران فضای مجازی نوشت: «حالا که سارق گوشی دختر مهراب قاسم‌خانی را گرفتند، آیا درسته ما هشتک #آزاد_کنید رو راه بیندازیم؟ فقط اونجاش که میگه «من بچه رو بزرگ نکردم که یک گردن‌کلفت مثل تو بیاد اینجوریش کنه» یک سوال: آیا بچه‌های سلبریتی‌ها با بچه‌های مردم عادی فرق دارند؟»
فرد دیگری هم نوشته است: «آقای سلبریتی! فقط بچه شما عزیزه؟ چرا جوش میاری برادر، جوونه دیگه یه اشتباهی کرده، مگه خودت با مهناز افشار کمپین اعدام نکنید برای قاتلان راه نمینداختید!؟»
در یک پست دیگر هم می‌خوانیم: «آقای قاسم‌خانی! به خدا قسم هیچ‌کس بچه بزرگ نمی‌کنه که یه لات از راه برسه و براش گردن‌کلفتی کنه تهدیدش کنه و چاقو زیر گلوش بذاره. ولی چرا شما امنیت در برابر اراذل رو فقط برای خانواده خودتون می‌خواید؟»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.