یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

علی آشتیانی پور:

با وجود وعده‌ها، دستورالعمل‌ها و ... هنوزهیچ پرداختی صورت نگرفته

علی آشتیانی‌پور در نشست مطبوعاتی آراء مردمی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: آشتیانی پور گفت: علی رغم تمام وعده‌ها و دستورالعمل‌ها، هنوز بدهی سینماداران به تهیه کنندگان پرداخت نشده است.

به گزارش سینماپرس، علی آشتیانی پور تهیه کننده و سرمایه گذار سینما درباره آخرین وضعیت پرداختی بدهی سینماداران به تهیه کنندگان به خبرنگاران جوان، گفت: با وجود وعده‌ها، دستورالعمل‌ها و ... هنوزهیچ پرداختی صورت نگرفته  و مشخص هم نیست که چه زمانی این اتفاق می‌افتد.

این تهیه کننده ادامه داد: یک فیلمی تولید و اکران شده و پولش به حساب دوستان رفته است، اما آن‌ها به تهیه کننده پرداختی نداشتند. حالا شما فکر کنید این حرکت آن‌ها که باعث معیوب شدن چرخه بزرگی شده است، چه عواقب جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت، در این میان فشار مضاعف روی تهیه کننده و سرمایه گذار خواهد بود.

آشتیانی پور عنوان کرد: متاسفانه درد قضیه اینجاست که لحظه به لحظه از ارزش پولی که طلب داریم به علت عدم وصول به موقع، کم می‌شود و هیچ کاری هم از دستمان بر نمی‌آید.    بدتر از آن هم این است که هیچکس پاسخگو نیست. از  کسی که پول به حسابش رفته تا سازمان سینمایی و...

وی ادامه داد: فضا به قدری بد و غیر منصفانه است که فکر کردن به این جریان فقط باعث عصبی شدن ما می‌شود، چون نمی‌توانیم پولمان را وصول کنیم و اگر در خوشبینانه‌ترین حالت وصول شود، دیگر ارزش آن موقع را ندارد و این عملا یعنی شکست صد در صدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.