سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

از سوی کانون استان تهران منتشر شد؛

فراخوان جشنواره «بر بال لالایی‌ها و ترانه‌های فولکلور»

جشنواره بر بال لالایی‌ها و ترانه‌های فولکلور

سینماپرس: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در فراخوانی از علاقه‌مندان دعوت کرد تا آثار خود را به جشنواره «بر بال لالایی‌ها و ترانه‌های فولکلور» ارسال کنند.

به گزارش سینماپرس، این جشنواره در چهار گروه سنی (۴+ نوباوه تا ۱۲+ نـونگاه)، (۱۲+ نونگاه تا ۱۵+ نوجوان)، بزرگ‌سال و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان باید آثار خود را در قالب فایل صوتی به مدت حداکثر یک دقیقه تا پایان دی ۱۳۹۹ به پست الکترونیکی دبیرخانه جشنواره به نشانی: vahedhonari@gmail.com ارسال کنند.
این رویداد در چهار بخش «لالایی‌های دیروز»، «لالایی‌های امروز»، «لالایی‌های آوایی» و «لالایی‌های من» با هدف آشنایی و شناخت بیشتر اعضا با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی، ترویج آداب و رسوم محلی، توجه به تربیت دینی و حس زیبایی‌شناسی، ایجاد پویایی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان، تاثیر لالایی‌ها در صمیمیت حاکم بر فضای خانواده‌ها، افزایش ارتباط چشمی و شنیداری اعضای خانواده با یک‌دیگر برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط و مقررات این رویداد می‌توانند به پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir مراجعه کنند و در صورت لزوم با شماره ۰۲۱۷۷۶۰۶۷۵۳ داخلی ۱۰۵۴ دبیرخانه جشنواره در کانون استان تهران تماس بگیرند.

فراخوان جشنواره «بر بال لالایی‌ها و ترانه‌های فولکلور»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.