جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

در بخش «صحنه گران»؛

«سعید ملکان» به شبکه نمایش می رود

سعید ملکان در نشست خبری فیلم سینمایی «روز صفر»

سینماپرس: شبکه نمایش این هفته به مرور فیلم های سینمایی سعید ملکان طراح، چهره پرداز، کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران می پردازد.

به گزارش سینماپرس، این هفته شبکه نمایش در بخش ژانر هفتگی خود فیلم های «سینمای اقتباس» را روی آنتن می برد و در بخش «صحنه گران» به مرور فیلم های سینمایی سعید ملکان طراح، چهره پرداز، کارگردان و تهیه کننده کشورمان می پردازد.

فیلم های سینمایی ساعت ۱۳ که اختصاص به فیلم های ایرانی دارد از شنبه ۵ مهرماه تا ۱۱ مهرماه به ترتیب شامل فیلم های «مقاومت» (در سالروز شکست حصر آبادان)، «عبور از شب»، «مسافر ارغوان»، «رادیو آبادان»، «راوی کوچک»، «مدرسه پیرمردها» (در روز جهانی سالمندان) و «کلاهی برای باران» هستند.

علاقمه ندان به فیلم های سینمای اقتباس یافته از ادبیات داستانی می توانند از شنبه ۵ مهرماه ساعت ۱۹ به ترتیب فیلم های «دیوید کاپرفیلد»، «اتوبوس شب»، «آرواره ها»، «سریر خون»، «قصه های مجید»، «ناخدا خورشید» و «دیوانه از قفس پرید» را از این شبکه مشاهده کنند.

این هفته شبکه نمایش در بخش «صحنه گران» به مرور آثار و فیلم های سعید ملکان طراح و چهره پرداز فیلم هایی سینمایی ایران که تا کنون ۶ بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی جشنواره فیلم فجر شده است، می پردازد.

فیلم های این بخش عبارتند از «خاکستر و برف»، «ویلایی ها» (همزمان با روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس)، «تنگه ابوقریب»، «آزادی مشروط»، «پدر آن دیگری»، «آواز گنجشک ها» و «مزار شریف» که به ترتیب از روز شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از این شبکه پخش خواهند شد.

فیلم های دیگر شبکه نمایش، به ترتیب از شنبه تا جمعه «جسی جیمز»، «چهارراه استانبول» و «شجاعترین» (۲ فیلم منتخب برای گرامیداشت روز آتش نشانی)، «در بروژ»، «کودکی در زمان»، «تماس» و «راه حل بیرحمانه» هستند که ساعت ۲۳ پخش می شوند.

فیلم های کلاسیک این شبکه هم به ترتیب «حادثه ماتئی»، «زمان روراستی»، «سامورایی شوگان»، «پرواز فونیکس»، «ریفی فی»، «توت فرنگی های وحشی» و «پول» از شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد پخش می شوند.

همزمان با آغاز فصل سوم سال، مخاطبان فیلم های کلاسیک می توانند از شنبه ۵ مهر ماه تکرار این باکس را ۶ صبح و ۱۵ بعدازظهر تماشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.