چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

برای اولین بار؛

صدای بازیگر هندی در هوش مصنوعی کمپانی آمازون شنیده می‌شود

آمیتا باچان

سینماپرس: کمپانی آمازون از صدای آمیتاب باچان در دستیار مجازی خود که به الکسا مشهور است، استفاده خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، کمپانی آمازون اعلام کرده است که از صدای آمیتاب باچان ستاره بالیوودی در دستیار مجازی این کمپانی به نام الکسا استفاده خواهد کرد. این اولین باری است که از صدای یک بازیگر هندی در هوش مصنوعی کمپانی آمازون استفاده می شود.

کمپانی آمازون در وب سایت مربوط به کاربران هندی خود اعلام کرد که این قابلیت برای کاربران هندی در دسترس خواهد بود. همچنین گفته شده سیستم جدید این هوش مصنوعی از قابلیت به روزرسانی‌ وضعیت آب و هوا و همین طور گفتن جملات انگیزشی برخوردار خواهد بود.

باچان، اولین ستاره هندی است که صداپیشه این دستیار مجازی می‌شود؛ این فرصت به او اجازه می‌دهد چیزهای جدیدی را جست و جو و تجربه کند.

او  در این باره گفت: تکنولوژی همیشه به من این فرصت را می‌دهد که با شکل‌های جدید تطبیق پیدا کنم. در فیلم ها، برنامه‌های تلویزیونی و پادکست‌ها بوده ام، اما حالا هیجان زده هستم که زمینه جدیدی را در همکاری با آمازون و الکسا تجربه می‌کنم. با این فناوری صوتی فرصت این را دارم که با مخاطبان بیشتر ارتباط داشته باشم.

این سوپراستار ۷۷ ساله هندی، کارنامه بلند بالایی در زمینه فیلم‌های سینمایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به «زنجیر» و «شعله» اشاره کرد. او با همکاری با آمازون به جمع ستارگانی می‌پیوندد که از صدای آن‌ها در وسایل تکنولوژی استفاده شده است.

در سال ۲۰۱۹ ساموئل جکسون با آمازون و الکسا همکاری کرده بود و مورگان فریمن هم در سال ۲۰۱۶ با یک برنامه مسیریابی همکاری‌ داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.