یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد؛

«هنرکارت» فعلا فقط برای دارندگان نشان درجه یک هنر!

هنرکارت

سینماپرس: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنرکارت برای دارندگان نشان درجه یک هنری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که عضو صندوق هستند، خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنرکارت برای دارندگان نشان درجه یک هنری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که عضو صندوق می باشند، خبر داد و گفت: کمک هزینه بیکاری ناشی از شیوع بیماری کرونا در قالب هنرکارت، به حساب آنان واریز خواهد شد.

سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت:  با توجه به گسترش دامنه ی فعالیت و خدمات رسانی صندوق اعتباری هنر، افزایش متقاضیان عضویت و لزوم عدالت در نحوه ی ارائه ی خدمات مالی به اعضا، ضرورت برخورداری افراد از کارت شناسایی چند منظوره به وجود آمد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاربرد این کارت گفت: هنرکارت، نوعی کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد مالی به عنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می شود و تمامی تعاملات مالی صندوق با اعضا از جمله وام، بیمه، کمک مستمری، طرح تکریم و... به صورت یکپارچه و بربستر آن ارائه خواهد شد.
سیدزاده تصریح کرد: با پیاده‌سازی این طرح، این امکان فراهم می‌شود که خدمات با سرعت، سهولت و با کیفیت بالاتر به اعضا ارائه شود.
وی در ادامه گفت: ثبت نام صدورهنرکارت ویژه دارندگان نشان درجه یک هنری از روزدوشنبه ۲۴ شهریورماه از طریق سایت هنر کارت به نشانی  http://honar.cards/Home/signup به مدت ۱۰ روز انجام می شود.  
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان تصریح کرد: در گام های بعدی این کارت در اختیار سایر اعضای صندوق قرار خواهد گرفت و متناسب با بودجه دریافتی کمک هزینه بیکاری ناشی از بیماری کرونا به هنرکارت آنها واریز خواهد شد. اطلاعات تکمیلی مورد نیاز در خصوص زمان ثبت نام و نحوه دریافت هنرکارت سایر اعضا از طریق کانال های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.