یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

کوروش سلیمانی:

هیچکس اندکی از هنر و توان خود را در «ایل دا» کم نگذاشته است

کوروش سلیمانی

سینماپرس: بازیگر سریال «ایل دا» گفت: تولید سریال «ایل دا» بیش از یکسال به طول انجامید، تا آنجا که می‌دانم گروه همچنان در شرایط سخت منطقه و همچنین کرونا مشغول به کار هستند، می‌توانم قول بدهم که هیچکس اندکی از هنر و توان خود را در «ایل دا» کم نگذاشته است.

به گزارش سینماپرس، کوروش سلیمانی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون پخش سریال «ایل دا» از ابتدای پاییز امسال گفت: خوشحالم که این سریال بعد از نزدیک به یکسال مداوم تلاش و سختی بالاخره به پخش رسید و امیدوارم از نگاه مخاطبان اثری قابل قبول باشد.  

وی در همین راستا ادامه داد: گروه تولید سریال «ایل دا» از بازیگران تا تمامی عوامل پشت صحنه برای تولید این اثر شرایط بسیار سختی را تحمل کردند، بخشی از این شرایط سخت فیلمبرداری در مناطق خشک و گاها کویری بود و بخش دیگر فیلمبرداری در دوران کرونا که هر کدام در جای خود سختی‌ها و مشکلات خودش را به همراه داشت.  

بازیگر سریال «ایل دا» درباره کیفیت این اثر اذعان کرد: تمامی گروه تلاشش را انجام داد تا در نهایت اثری آبرومند تولید شود، تجربه نشان داده که تماشاگران از چنین داستانها و فضاهایی استقبال می کنند، از سویی گروه تمام تلاششان را کردند تا با وجود سختی‌ها و گاها کمبود امکانات ذره ای کم نگذارند تا اثری شایسته مخاطب تلویزیون روی آنتن برود.  

وی درباره فیلمنامه سریال «ایل دا» اظهار کرد: فیلمنامه سریال و حال و هوای آن در لرستان می گذرد، این سریال در مورد مقاومت مردم روستایی در دوران هشت سال دفاع مقدس است، اثری که در نوع خود پیچیدگی و جذابیت های فراوانی دارد و قصه به نحوی جلو می رود که مخاطب همواره با آن همذات پنداری کرده و خط روایی را دنبال کند.  

سلیمانی درباره نقش خود در سریال «ایل دا» اضافه کرد: من نمی خواهم داستان اثر لو برود، اما نقش خودم نقش متفاوتی بود، در ایل دا در قامت شیرزاد که یک نظامیان محلی است به ایفای نقش پرداخته ام، نقشی که جزئیات و ظرافت های زیادی داشته و در طی داستان اتفاقات بسیاری را تجربه می کند.  

وی در همین راستا ادامه داد: تولید سریال «ایل دا» بیش از یکسال به طول انجامید، تا آنجا که می‌دانم گروه همچنان در شرایط سخت منطقه و همچنین کرونا مشغول به کار هستند، می توانم قول بدهم که هیچکس اندکی از هنر و توان خود را در ایل دا کم نگذاشته و نوید این را می دهم که مخاطبان از همان قسمت اول با سریالی جذاب روبرو می شود.  

سلیمانی درباره احتمال برگزاری جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: واقعیت امر اگر شرایط فعلی کرونا ادامه یابد موافق برگزاری جشنواره فیلم فجر نیستم، زیرا اگر جشنواره برگزار هم بشود با توجه به شرایط جامعه با استقبال خوبی روبرو نشده و آن شور و نشاط همیشگی را نخواهد داشت. برگزاری جشنواره فیلم فجر را تنها به این صورت می توانم متصور شوم که اوضاع بیماری کرونا بهبود پیدا کند و تا بهمن ماه که زمان برگزاری جشنواره است موج تازه ای از بیماری آغاز نشده و دارویی برای آن پیدا شود.  

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.