چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

در رادیو ایران؛

فراز و نشیب شبکه ملی اطلاعات سوژه برنامه «بحث روز»

رادیو ایران

سینماپرس: برنامه «بحث روز» رادیو ایران به بررسی فراز و نشیب شبکه ملی اطلاعات می پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «بحث روز» رادیو ایران که به بررسی مسائل روز سیاسی و اجتماعی ایران و جهان می پردازد این هفته به سراغ فراز و نشیب های شبکه ملی اطلاعات رفته است.

این برنامه امروز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه از ساعت ۱۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود. طرح شبکه ملی اطلاعات در کشور از اواخر سال ۱۳۸۴ مطرح و مهم‌ترین دلیل پیاده‌سازی این شبکه در آن سال‌ کاهش وابستگی به شبکه جهانی اینترنت اعلام شد اما اساس شبکه ملی از سال ۱۳۹۲ در شورای عالی فضای مجازی بازتعریف شد.

در سند «ضرورت تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات» تصویب‌ شده در سال ۱۳۹۵ نیز آمده که شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت ارتباطی کل فضای مجازی، شبکه همه شبکه‌های کشور است.

مهمانان حاضر در استودیوی برنامه «بحث روز» عباس آسوشه مشاور دبیر شورای عالی فضای مجازی، سینا تفنگ چی مدرس علوم ارتباطات و متخصص فناوری های نوین هستند و رضا تقی پور عضو شورای عالی فضای مجازی و وزیر اسبق ارتباطات نیز مهمان تلفنی برنامه است.

برنامه «بحث روز» کاری از گروه سیاسی رادیو ایران است که به سردبیری فاطمه عبدالوند و اجرای محمدرضا قربانی از این شبکه رادیویی تهیه و پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.