چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

حسین فرح‌بخش:

از آزادی دم نزنید که بدجوری توی ذوق می‌زند!

محمدحسین فرحبخش در ششمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

سینماپرس: فرح‌بخش ضمن دعوت عرب‌سرخی به مناظره آزاد، بیان داشت که حرف‌هایی تازه درباره رزومه عرب‌سرخی در وزارت بازرگانی یا رایزنی در پاکستان هم دارد.

به گزارش سینماپرس، فیض‌الله عرب‌سرخی از عناصر اصلاح‌طلب و مدیر حراست وزارت ارشاد در زمان سید محمد خاتمی در دهه شصت، بار دیگر درصدد تکذیب ماجرای شلاق زدن عبدالله علیخانی تهیه‌کننده سینما برآمد و حسین فرح‌بخش تهیه‌کننده سینما و شریک علیخانی را متهم کرد که به دنبال خانه‌نشینی او و اصلاح‌طلبان است!

فرح‌بخش در واکنش به دروغگویی عرب‌سرخی بیان داشت که آن شلاق‌زنی فقط یکی از ده‌ها اتفاق تلخ سینمایی دهه شصت بود و عبدالله علیخانی کماکان بر روایتش اصرار دارد و نشان به آن نشان که هنگام شلاق‌زنی، دمپایی ابری پای عرب‌سرخی بوده است. فرح‌بخش ضمن دعوت عرب‌سرخی به مناظره آزاد، بیان داشت که حرف‌هایی تازه درباره رزومه عرب‌سرخی در وزارت بازرگانی یا رایزنی در پاکستان هم دارد. او درادامه گفت: از آزادی دم نزنید که بدجوری توی ذوق می‌زند!

شایان ذکر است در دوره وزارت ارشاد خاتمی در دهه شصت و معاونت سینمایی فخرالدین انوار، بسیاری از هنرمندان ممنوع از کار شدند و برخوردهای خشن و خوداجتهادی مانند شلاق‌زدن یک سینماگر در وزارت ارشاد نیز اتفاق افتاد!

*ستاره سینما

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.