دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

داریوش باباییان:

پخش‌کننده فیلم «خرس» نیستم/ شکایت از جواد نوروزبیگی

خسرو معصومی و نوروز بیگی در نشست فیلم خرس در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: داریوش باباییان ضمن تکذیب قاچاق فیلم سینمایی «خرس» توسط خود، از پیگیری قانونی این موضوع خبر داد.

به گزارش سینماپرس، داریوش باباییان تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما، درباره قاچاق فیلم سینمایی «خرس» که به او نسبت داده شده، در گفت و گو با خبرنگاران جوان، گفت: چند روز پیش طی مصاحبه‌ای که در روزنامه فرهیختگان درباره مسائل مختلف سینما داشتم از برخی افراد از جمله جواد نوروزبیگی انتقاد کردم. او و برخی از دوستان و همکاران هم در پی این شدند که به نوعی از من انتقام بگیرند. در تماسی هم که نوروزبیگی دیروز با من گرفت، به او گفتم هیچ اطلاعی از نحوه قاچاق فیلم «خرس» ندارم.

او افزود: نوروزبیگی در مصاحبه دیروز خود مدعی شده که من پخش کننده «خرس» بوده ام. از همین جا می‌گویم من نه پخش کننده فیلم بودم و نه در اختیار من بوده است. من حتی آن را ندیده‌ام و هیچ اطلاعی از جزئیات آن ندارم. فقط از زمانی که بحث قاچاق پیش آمد، پیگیری کردم و متوجه شدم فیلم خرس متعلق به فارابی و تهیه کننده آن جواد نوروزبیگی است. فیلم نزدیک به ده سال پیش توقیف شده است. چطور در این مدت قاچاق نشد، ولی به محض مصاحبه من درباره نوروزبیگی و دیگر دوستان قاچاق شد و آن را به گردن من انداختند!؟ من اگر می‌خواستم این فیلم را قاچاق کنم، روی هزاران سایت دیگر برای این کار اقدام می‌کردم نه اینکه روی سایت شکوفا فیلم در یوتیوب آن را قاچاق کنم. این‌ افراد فقط قصد زدن من را داشتند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: کسانی خارج از کشور هستند که فیلم‌ها را قاچاق می‌کنند و کار همیشگی آن‌هاست. حالا این فیلم و دیگر آثار توسط چه فرد یا افرادی در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد، جای سوال دارد. من فکر می‌کنم «خرس» از طرف برخی دوستان و به سرپرستی جواد نوروزبیگی به دست قاچاقچیان رسیده است. حتماً از کسانی که می‌گویند پخش فیلم در اختیار من بوده و من آن را قاچاق کرده ام، شکایت خواهم کرد. قویاً قاچاق فیلم از سوی خودم را تکذیب می‌کنم. ناشران اکاذیب باید جوابگو باشند و دست بردار آنها نخواهم بود.

باباییان در پایان عنوان کرد: من چند دهه است در این سینما فعالیت می‌کنم و فیلم‌های زیادی را پخش و تهیه کرده ام. از همین جا می‌گویم حتی یک پلان از آن‌ها را به دست هیچکس نداده ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.