دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

محمد فیلی:

برای برون رفت از وضعیت فعلی فکر درستی انجام دهیم

محمد فیلی در اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: آرزوهای زیادی در بازیگری دارم، نقش‌های زیادی مانده که هنوز بازی نکرده ام، متاسفانه گاها با ایفای خوب یک نقش منفی همه پیشنهادات برای نقش‌های منفی می‌شوند، اما من هنوز می‌خواهم که نقش‌های متفاوتی بازی کنم.

به گزارش سینماپرس، محمد فیلی در گفتگو با میزان، پیرامون حواشی به وجود آمده پیرامون فروش فیلم سینمایی «خروج» در گیشه سینماها گفت: به نظر من از همان روز اول هم ابراهیم حاتمی کیا به عنوان کارگردان فیلم سینمایی خروج می‌دانست که در شرایط کرونا فیلم فروش خوبی نخواهد داشت، اما به نظر من هدف وی بزرگتر از گیشه و فروش بلیت بود.  

وی در همین راستا ادامه داد: فیلم ابراهیم حاتمی کیا فیلم مردم است، فیلمی که می‌خواهد در کنار مردم ایستاده و از دغدغه هایشان بگوید، فیلم سینمایی خروج به عنوان بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا به نوعی خمس آثارش بود، آنقدر به فروشش فکر نمی‌کرد، بیشتر دوست داشت همه مردم فیلم را ببینند به همین دلیل فیلم را در سه شاخه مختلف اکران کرد و چشم امیدی هم به گیشه نداشت.  

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» با اشاره به جرات بالای حاتمی کیا در اکران آخرین فیلم خود اضافه کرد: در زمانی که بسیاری از سینماگران فیلمشان را برای اکران به تعویق انداخته بودند حاتمی کیا پای این سینما ایستاد و با شروع اکران آنلاین در تاریخ سینمای کشور باعث شد که ما بعد از چندین ماه تعطیلی باز هم سینما داشته باشیم، اقدام حاتمی کیا باعث شد تا بسیاری از کارگردانان جرات کنند و فیلمشان را به چرخه اکران آنلاین یا سینما ماشین ببرند.  

وی درباره آینده سینمای کشور در سال ۹۹ تاکید کرد: به شخصه امیدی به سینمای کشور در سال جاری نیست، سینما رفتن سخت شده است، افراد محدودی ریسک سینما رفتن می‌کنند، سینمای امسال دیگر شاهد فروش‌های میلیاردی نخواهد بود، دیگر باید از آن جنس سینما خداحافظی کنیم و برای برون رفت از وضعیت فعلی فکر درستی انجام دهیم.  

بازیگر سریال مختارنامه در همین راستا افزود: البته من هیچ وقت امیدم را از دست نمی‌دهم، کرونا امتحان بشریت برای در کنار یکدیگر بودن بود، امیدوارم همه چیز یک روز به حالت عادی برگردد، امیدوارم باز هم کنار هم بنشینیم و به راحتی فیلم ببینیم.  

فیلی با اشاره به آرزوی خود در بازیگری خاطرنشان کرد: آرزوهای زیادی در بازیگری دارم، نقش‌های زیادی مانده که هنوز بازی نکرده ام، متاسفانه گاها با ایفای خوب یک نقش منفی همه پیشنهادات برای نقش‌های منفی می‌شوند، اما من هنوز می‌خواهم که نقش‌های متفاوتی بازی کنم، هنوز کارم در بازیگری تمام نشده است. برای من بازیگری عطشی تمام ناشدنی است و هنوز منتظر نقشها و فرصت های متفاوت هستم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.