سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

به کارگردانی آریو متوقع؛

حضور فیلم کوتاه «آخر هفته» در جشنواره سائوپائولو

فیلم کوتاه آخر هفته

سینماپرس: فیلم کوتاه «آخر هفته» در ادامه حضورهای بین المللی خود در جشنواره بین ‌المللی فیلم کوتاه سائوپائولو حضور دارد.

به گزارش سینماپرس، «آخر هفته» عنوان اولین فیلم آریو متوقع است که در ۲ نوبت در جشنواره بین ‌المللی فیلم کوتاه سائوپائولو به عنوان نماینده سینمای ایران اکران می‌شود.

این جشنواره به عنوان قدیمی‌ترین و معتبرترین رویداد سینمایی در برزیل، چندین جایزه در بخش‌های مختلف به برگزیدگان اهدا می‌کند. جایزه استعداد تازه و جایزه تماشاگران از جمله جوایز این جشنواره است. همچنین این جشنواره علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه آمریکای لاتین، گزیده‌ای از بهترین فیلم‌های کوتاه را از سراسر جهان به نمایش می‌گذارد. جایزه استعداد تازه و جایزه تماشاگران از جمله جوایز این جشنواره است.

بازیگران فیلم کوتاه «آخر هفته» فردین قادری، مصطفی لطیفی خواه، سحر طاهرخانی، ملیحه اسفندیاری و بردیا شریعتی هستند.

آریو متوقع که دانش آموخته مقطع کارشناسی فیلمبرداری سینما از دانشگاه سوره است، تا کنون فیلبرداری بیش از ۴۰ فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و نویسندگی، تهیه کنندگی، فیلمبرداری، تدوین و طراحی صحنه و لباس را نیز در این فیلم به عهده داشته است.

در خلاصه داستان «آخر هفته» آمده است: ۲ خانواده برای گذراندن تعطیلات به پارک رفته اند ولی مشخص می شود که آنها برای کار دیگری آنجا هستند و ...

دیگر عوامل فیلم کوتاه «آخر هفته» عبارتند از طراحی و ترکیب صدا: پدرام بابایی، صدابردار: شهاب رضایی، جلوه های ویژه: مصطفی اوصانلو، مدیر تولید: آریانا نیکونژاد، مشاور رسانه‌ای: باران بن یاسین، دستیار فیلمبردار: آرمین متوقع، طراح پوستر: مریم برادران و مترجم: هدی عمیدی.

سی و یکمین دوره  جشنواره بین ‌المللی فیلم کوتاه سائوپائولو به صورت آنلاین از ۲۰ آگوست سال‌جاری برابر با ۳۰ مرداد آغاز شده و تا ۱۰ روز بعد به میزبانی سائوپائولوئو برزیل در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.