یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

بازیگر برنده اسکار؛

بازیگر هالیوودی از برنامه ترامپ برای مهار کرونا انتقاد کرد

شان پن

سینماپرس: شان پن بازیگر برنده اسکار از برنامه‌های دولت ترامپ برای انجام تست‌های مربوط به بیماری کرونا، شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش سینماپرس، شان پن بازیگر در مصاحبه جدیدش از پاسخ و واکنش دولت ترامپ به همه گیری ویروس کرونا انتقاد و این برنامه را یک حرکت ناقص توصیف کرد.

پن موسس یک سازمان اجتماعی با نام اختصاری CORE است که با گروه‌های اجتماعی دیگر و همینطور دولت‌های محلی برای انجام بیش از یک میلیون آزمایش کووید ۱۹ همکاری کرده است.

در این مصاحبه از شان پن به عنوان کسی که در این زمینه تجربه داشته است در مورد برنامه دولت ترامپ پرسیده شد و او جواب داد که به دادن پیشنهاد و مشاوره به برنامه جدید کاخ سفید و همچنین رئیس جمهور ایالت متحده ایمان ندارم. تشکیل دهنده این برنامه یک دروغ گوی واضح و برنامه آن ناقص است.

این بازیگر یاد آور شد که مدت زمان آزمایش، اطلاع رسانی و رد یابی افرادی که در تماس با مبتلایان بوده اند برای هر فرد، پنج روز به طول خواهد انجامید و او در ادامه گفت که در این کشور هر کس می‌تواند دوبار در هفته تست بدهد.

شان پن در صحبت‌های خود به عدم مدیریت صحیح و همینطور عدم ارائه اطلاعات دقیق از سوی مقامات رسمی این کشور که شامل کاخ سفید نیز می‌شود، اشاره کرد. این بازیگر دو سال پیش هم در واکنش به ترامپ او را دشمن بشریت خوانده بود.

تا کنون در سراسر جهان بیش از ۸۰۰ هزار مورد مرگ بر اثر ویروس کرونا ثبت شده است و میزان مرگ و میر بر اثر این ویروس در ایالات متحده ۱۷۵ هزار مورد اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.