شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

توسط رئیس رسانه ملی؛

پیام تبریک روز پزشک به جامعه پزشکان کشور

عبدالعلی علی عسگری

سینماپرس: رئیس رسانه ملی روز پزشک را به جامعه پزشکان کشور تبریک گفت و از مجاهدت خستگی‌ناپذیر آنان به ویژه در مقابله با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس، علی عسکری رئیس رسانه ملی در گفتگوی زنده با ویژه برنامه روز پزشک «دستان پرمهر» شبکه رادیویی سلامت، اظهار کرد: از همه پزشکانی که به مردم خدمت‌رسانی و به خصوص در ایام کرونا، خود را وقف سلامت مردم می‌کنند؛ قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی افزود: باید به طور ویژه از پزشکانی که در دوران شیوع کرونا، فداکارانه برای درمان ایستادند و در راه شفابخشی به مردم، خودشان آسیب دیدند، تشکر خاص داشته باشم.

رئیس رسانه ملی با تجلیل از پزشکانی که در ایام کرونا به دلیل ابتلا به این بیماری جان باختند، گفت: برخی از پزشکان در این شرایط آسیب دیدند، خودشان بیمار شدند و برخی هم به شهادت رسیدند که در این روز پزشک، باید از این پزشکان که به شهادت رسیدند، تجلیل کنیم و خانواده‌هایشان را گرامی‌بداریم.

وی ادامه داد: این پزشکان که چنین بی‌ادعا و فداکارانه به میدان رفتند، الهام‌بخش همه پزشکان و بخش درمانی ما خواهند بود. کارکنان بخش درمانی ما در طول تاریخ به این قهرمانان مباهات خواهند کرد.

دکتر علی عسکری در بخش دیگری از سخنان خود از وزیر بهداشت، معاونانش و همچنین روسای مراکز علوم پزشکی تهران و استان‌ها به خاطر تلاش فداکارانه‌شان در این ایام قدردانی کرد.

رئیس رسانه ملی با قدردانی از کل خانواده رادیو و شبکه‌های مختلف صدا که بنا به ماهیت هر شبکه، به سبک‌های گوناگون به جنگ کرونا رفتند، گفت: فرصت را غنیمت می‌دانم از رئیس و دست‌اندرکاران رادیو سلامت که تلاش مضاعفی برای آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی در ایام کرونا و ارائه سبک جدید زندگی دارند، تشکر و قدردانی کنم.

دکتر علی عسکری گفت: امیدوارم رادیو سلامت به طور ویژه برای نقاطی که کمتر به مواهب بهداشتی دسترسی دارند، مفید واقع شود؛ زیرا رادیوی مهم و ویژه‌ای است که می‌تواند بیش از همه برای آن‌ها که سطح دسترسی کمتری به امکانات مختلف دارند، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.