سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

طی نامه‌ای صورت گرفت؛

گلایه‌ای بابت عدم پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌های در حال اکران

غلامرضا موسوی در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: دبیر شورایعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از توقف پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌های در حال اکران در سینماها از تلویزیون انتقاد کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدغلامرضا موسوی دبیر شورایعالی تهیه‌کنندگان طی نامه‌ای به عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما، بابت عدم پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌های در حال اکران سینمای ایران گلایه کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

متاسفانه مدتی است که سازمان صداوسیما از پخش آگهی‌های فیلم‌های سینمایی به اشکال مختلف خودداری می‌کند. آن هم در شرایطی که این مهم و پخش آن، بارها از سوی مسئولان مختلف و شورایعالی امنیت ملی مورد تاکید قرار گرفته است.

شورایعالی تهیه‌کنندگان انتظار دارد در شرایط ویژه کنونی، سازمان صداوسیما همکاری لازم، بیشتر و دقیق‌تری را با سینمای ایران داشته باشد، نه اینکه با جلوگیری از پخش تیزرهای تلویزیونی و اشکال تراشی به سینمای ایران جفا روا دارد.

شورایعالی انتظار دارد با پخش آگهی با حجم مورد قبول، آن هم به صورت تعدادی و نه ریالی، بار دیگر فرصتی فراهم کنید که مردم از سیمای کشورشان با فیلم‌های روی پرده سینماها آشنا شوند و نه از طریق سیماهای خارج از کشور.

شما همچنان نیک می‌دانید که این اقدام جدا از معرفی فیلم‌ها، به ارتزاق ۱۵ هزار خانواده فعال در سالن‌های نمایش هم می‌تواند کمک کند و از بیکاری آن‌ها جلوگیری و صد البته در بخش تولید نیز ایجاد َشغل کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.