دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

بعد از یک دوره پنج ماهه تعطیلی؛

احیای گیشه آمریکای شمالی با راسل کرو و باب اسفنجی

باب اسفنجی

سینماپرس: دو فیلم سینمایی «نامتعادل» و «باب اسفنجی» همزمان با بازگشایی سینماها در گیشه کشور کانادا اکران شدند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، گیشه آمریکای شمالی بعد از یک دوره پنج ماهه تعطیلی به دلیل همه گیری ویروس کرونا دوباره به فعالیت و جذب مخاطبان ادامه می‌دهد.

بزرگترین سینماهای کانادایی طی هفته گذشته بازگشایی شدند تا میزبان فیلم‌های سینمایی مهیج «نامتعادل» با بازی راسل کرو و همچنین «فیلم باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار» باشند. این دو فیلم، اولین عناوین هالیوودی هستند که از زمان شیوع ویروس و بسته شدن سینماها به صورت گسترده اکران می‌شوند.

در آمریکا، سینماهای زنجیره‌ای بزرگ تاریخ بازگشایی خود را چندین بار به دلیل افزایش میزان مبتلایان به کووید ۱۹ تغییر داده‌اند؛ اما حالا با محصولات جدیدی که در اختیار دارند تصمیم به بازگشایی گرفته اند. فیلم «نامتعادل» در تاریخ ۲۱ آگوست در این کشور اکران می‌شود و بعد از آن هم فیلم جدید نولان در سوم سپتامبر اکران خواهد شد.

فیلم «باب اسفنجی» که سومین فیلم سینمایی بر اساس این شخصیت کودکانه است، در گیشه کانادا ۹۰۰ هزار دلار فروخت. این فیلم قرار نیست در ایالات متحده اکران شود و به صورت آنلاین منتشر خواهد شد.

«نامتعادل» راسل کرو هم که حدوداً در ۳۰۰ سینما اکران شد، ۵۸۲ هزار فروخت. اگرچه مجموع فروش هر دو فیلم میزان قابل توجهی نیست، اما تمایل مخاطبان به سینما رفتن در روزهایی که هنوز ویروس کرونا پا برجاست را نشان می‌دهد.

زمانی که هفته آینده فیلم سینمایی «نا متعادل» در ایالات متحده آمریکا اکران شود، ۵۰ درصد از سینماها در ۴۲ ایالت این کشور بازگشایی می‌شوند. گفته می‌شود این میزان در دو هفته بعد نیز به ۷۵ درصد افزایش خواهد یافت. در حال حاضر نیویورک و کالیفرنیا دو بازار مهم آمریکا به علاوه نیوجرسی هنوز تعطیل هستند.

بسیاری از سینماها در جهان از جمله چین بازگشایی شده اند و اکران مجدد فیلم سینمایی «هری پاتر» از کمپانی برادران وارنر در این کشور موفقیت آمیز بود. کمپانی وارنر قصد اکران فیلم‌های «میان ستاره ای» و همچنین «تلقین» را به مناسبت ده سالگی این اثر دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.