دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

با برگزاری یک نشست؛

کارگروه اعزام هنرمندان به خارج از کشور تشکیل می‌شود

سر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی*

سینماپرس: کارگروه بین المللی برای اعزام هنرمندان و گروه های هنری، بین معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تشکیل می شود.

به گزارش سینماپرس، در نشست مشترک معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مقرر شد کارگروه بین المللی برای اعزام هنرمندان و گروه های هنری به خارج از کشور تشکیل شود.

سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای اعزام هنرمندان و ارائه آثار هنری در خارج از کشور، ضرورت دارد هنرمندان و آثار ارزشمند هنری که نماینده مناسبی برای هنر ایران هستند، انتخاب شوند. از این رو بخش های تخصصی معاونت امور هنری می‌توانند نظرات خود را ارائه کنند و در تعامل با سازمان ارتباطات اسلامی، هنرمندان و گروه های هنری انتخاب شوند.

وی افزود: همچنین در اعزام هنرمندان و گروه های هنری به دیگر کشورها، مخاطب شناسی اهمیت دارد تا آثاری مناسب برای ارائه و اجرا در کشورهای مختلف انتخاب شود.

حجت الاسلام مهدی ایمانی پور معاون همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این نشست، عنوان کرد: تمایل داریم کارگروه بین الملی اعزام هنرمندان و گروه های هنری به خارج از کشور با حضور نمایندگان معاونت امور هنری تشکیل شود تا نظرات بخش های تخصصی در انتخاب و اعزام هنرمندان و گروه ها مورد توجه باشد و آثار هنری حرفه ای به عنوان معرف هنر ایران در خارج از کشور ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.