دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

الیزابت دبیکی؛

بازیگر «تنت» برای نقش دایانا انتخاب شد

الیزابت دبیکی

سینماپرس: در فصل ۵ و ۶ سریال «تاج» الیزابت دبیکی ایفاگر نقش شاهزاده دایانا شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «تاج» سرانجام پرنسس دایانایش را پیدا کرد و الیزابت دبیکی بازیگر فیلم «تنت» کریستوفر نولان برای ایفای این نقش در فصل‌های ۵ و ۶ سریال انتخاب شد.

دبیکی با اعلام اینکه روح دایانا و رفتار و واژه‌هایش در دل خیلی‌ها جای دارد از انتخابش برای این نقش خبر داد.

«تاج» سریال پرطرفدار نتفلیکس ماجراهای خاندان سلطنتی بریتانیا را روایت می‌کند و از اواخر سال ۱۹۴۰ با ازدواج ملکه الیزابت و پرنس فیلیپ شروع شده است. فصل ۳ این سریال سال ۲۰۱۹ روی آنتن رفت و به دوره ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ پرداخت. دایانا که متولد ۱۹۶۱ بود در فصل چهارم با بازی اما کورین وارد سریال می‌شود.

همچنین اعلام شد که جاناتان پرایس در ۲ فصل نهایی نقش پرنس فیلیپ را بازی می‌کند. توبیاس منزیس بازیگر «بازی تاج و تخت» در فصل ۳ و ۴ نقش وی را بازی کرده بود. برای ۲ فصل پایانی ایملدا استانتون برای ایفای نقش ملکه الیزابت انتخاب شده است. اولیویا کولمن تا فصل ۳ در نقش ملکه ظاهر شده بود.

دبیکی یکی از چند بازیگر معدود غیرانگلیسی است که در این سریال جلوی دوربین می‌رود. نقش وینستون چرچیل را نیز جان لیتگو آمریکایی بازی کرده بود.

بازیگر استرالیایی در «تنت» نولان در کنار دیوید واشینگتن و رابرت پتینسون بازی کرده است. وی بازیگر فیلم‌های دیگری چون «گتسبی بزرگ» و «محافظان کهکشان ۲» و سریال «مدیر شب» بوده است.

چندی پیش کریستن استوارت برای ایفای نقش دایانا در فیلم زندگینامه‌ای «اسپنسر» ساخته پابلو لارین انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.