یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

در شبکه افق؛

«خونه به خونه۲» به تلویزیون آمد

شبکه افق

سینماپرس: سری دوم مسابقه «خونه به خونه۲» هر شب ساعت ۲۱ به آنتن شبکه افق می‌رسد.

به گزارش سینماپرس، مسابقه جذاب «خونه به خونه» در سری نخست درباره مسائل خانوادگی و زندگی شهری و روستایی تولید شد، رقابتی هیجان‌انگیز که طی آن شرکت‌کنندگان برای رسیدن به دریافتی بهتر از سبک زندگی وارد آن شده بودند. رقابت به این شکل بود که در هر قسمت دو خانواده شهری و روستایی، جایشان با هم عوض می‌شد به این ترتیب که خانواده روستایی در خانه خانواده شهری و بالعکس باید به مدت یک هفته زندگی کردند و همان کارهایی را انجام دادند که خانواده قبلی انجام می‌دادند.

در سری دوم هم قرار است خان محمد و آقای نظافت، همین کار را انجام دهند و جایشان را با هم عوض کنند، یکی از آنها خبرنگار است و دیگری محیط‌بانی که در چابهار زندگی می‌کند. خان محمد در یکی از روستاهای توابع چابهار زندگی می‌کند و همسرش هم بهیار همان روستاست اما باید حالا به جای خبرنگار داستان در دفتر تحریریه بنشیند و کار او را انجام دهد.

خبرنگار قصه «خونه به خونه» هم باید محیط بانی کند و با ماجراهایی روبرو شود که هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کرد. سری دوم «خونه به خونه» کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی، با کارگردانی رضا فرهمند و امیر اطهر سهیلی است که از این هفته هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه افق می‌رود. تکرار این مسابقه روز بعد ساعت ۱۱:۳۰ پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.