دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

قاسم قلی‌پور مطرح کرد؛

«میهمانی از کارائیب» همچنان بلاتکلیف است

قاسم قلی پور کارگردان در نشست ساخت فیلم ایرباس به بهانه سالگرد حمله به هواپیمای ایرباس

سینماپرس: قاسم قلی‌پور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «میهمانی از کارائیب» از شرایط مبهم تولید این پروژه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، قاسم قلی‌پور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «میهمانی از کارائیب» به کارگردانی و نویسندگی لطف‌الله فراهانی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، درباره زمان ساخت این فیلم سینمایی به مهر گفت: ما قبل از عید نوروز درخواست پروانه ساخت کرده بودیم و فکر می‌کردیم فصل مناسب برای ساخت این اثر بهار است ولی با توجه به شرایط موجود هنوز برای «میهمانی از کارائیب» اقدامی نکرده‌ایم و این پروژه به تعبیری بلاتکلیف است.

وی افزود: در واقع در شرایط کرونایی فعلی و موقعیت فیلم‌ها در اکران، مصلحت نمی‌بینیم که کار ساخت این اثر را آغاز کنیم چون رعایت پروتکل‌ها سخت است و این وضعیت مدت فیلمبرداری را افزایش می‌دهد.

قلی‌پور بیان کرد: «میهمانی از کارائیب» یک فیلم کمدی نیست بلکه یک فیلم اجتماعی است. البته با توجه به اینکه ما فصل فیلمبرداری را از دست داده‌ایم زمان تقریبی فیلمبرداری ما مشخص نیست اما در صورتی که کار را آغاز کنیم بخشی از این فیلم در تهران و بخشی در شهرستان ضبط می‌شود. ضمن اینکه ممکن است تغییراتی در فیلمنامه اعمال کنیم از همین رو وضعیت ما کمی مبهم است.

این تهیه کننده در پایان گفت: لطف‌الله فراهانی یک کارگردان فیلم اولی اما در حوزه تئاتر از هنرمندان قدیمی تئاتر است و من هم در همین حوزه پیشینه‌ای داریم یعنی از بیش از ۴۰ سال پیش با هم آشنا بودیم و به همین دلیل تصمیم به همکاری گرفتیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.