یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

پرویز فلاحی‌پور:

وضعیت اهالی تئاتر در ایام کرونا نگران کننده است

پرویز فلاحی پور

سینماپرس: بازیگر سریال «خانه امن» گفت: نباید زندگی را تعطیل کنیم، متاسفانه ما در تحریم هم هستیم و کشورهای غربی به هیچ وجه در شرایط بیماری کرونا به فکر مردم ایران نبوده اند، حال اگر خودمان هم بخواهیم زندگی را تعطیل کنیم به واقع ادامه راه بسیار سخت می‌شود.

به گزارش سینماپرس، پرویز فلاحی‌پور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی من در سریال تلویزیونی «خانه امن» به پایان رسیده است، در حال حاضر چندین پیشنهاد تازه برای حضور در سریال‌های تلویزیونی داشته‌ام که مشغول بررسی آن‌ها هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: در حین فیلمبرداری سریال «خانه امن» یک فیلم سینمایی بسیار خوب به کارگردانی خسرو ملکان به من پیشنهاد شد، اما متاسفانه به دلیل همزمانی با این سریال نتوانستم آن را قبول کنم، پیشنهادات دیگر سینمایی هم آنچنان مورد رضایتم نبود به همین خاطر آن‌ها را نپذیرفتم.  

بازیگر سریال شهرزاد درباره رد کردن پیشنهادات سینمایی اظهار کرد: هرچند من تمامی فعالیتم در عرصه سریال شبکه نمایش خانگی و تلویزیون بوده و کار سینمایی نداشته ام، اما اینطور نیست که به خاطر حضور در سینما هر نقشی را قبول کنم، بالاخره من سابقه‌ای دارم که مخاطب به خاطر آن مرا می‌شناسد به همین سبب ترجیح می‌دهم خودم را پیش مخاطبم خراب نکنم.  

وی درباره کیفیت سریال تلویزیونی «خانه امن» اذعان کرد: شرایط تولید خانه امن شرایط خوبی بود و من فکر می‌کنم به عنوان سریالی تلویزیونی اثری قابل دفاع و خوب شود.  

بازیگر سریال «خانه امن» درباره بازیگری در دوران کرونا اضافه کرد: برای شخص من شرایط بد نبود، زیرا تمامی گروه بازیگران و عوامل پشت صحنه سریال «خانه امن» نکات بهداشتی را رعایت کردند، به نظر من می‌توان با دقت بیشتر در فضایی آرام و بدون دغدغه و به دور از بیماری کرونا کار کرد.  

وی در همین راستا تاکید کرد: بیماری کرونا چند ماهی است که کشور و اکثریت کشورهای جهان را درگیر خود کرده است، بدون شک نمی‌توان به خاطر این بیماری همه چیز را تعطیل کرد، اگر بخواهیم همه چیز را تعطیل کنیم اقتصاد ضربه بزرگی می‌خورد، به هر صورت همه ما درگیر این بیماری هستیم و تنها راه این است که در این شرایط فعالیتمان را با رعایت کامل نکات بهداشتی ادامه دهیم.  

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر لزوم ادامه فعالیت‌ها در شرایط فعلی بیماری کرونا ادامه داد: عوامل بسیاری در سینما، تئاتر و تلویزیون مشغول به کار هستند، این تعداد از عوامل تنها به بازیگران ختم نمی‌شوند و شاید تنها یک اثر تلویزیونی نزدیک به ۱۰۰ نفر عوامل داشته باشد که از این راه ارتزاق می‌کنند، تعطیلی یکباره تولیدات تلویزیونی این تعداد انسان را بیکار می‌کند، در هر صورت این بیماری در شرایط فعلی بحرانی بزرگ است که باید درست و برنامه ریزی شده به آن‌ها پرداخت.  

وی با اشاره به شرایط بد اهالی تئاتر در دوره بیماری کرونا اضافه کرد: من به شدت نگران اهالی تئاتر هستم، این عزیزان پیش از بیماری کرونا هم وضعیت اقتصادی خوبی نداشتند و حالا که چند ماه بیکار شده اند از لحاظ مالی و معیشت مشکلات فراوانی را تجربه می‌کنند. تئاتری‌ها در سال یک یا دو اثر را روی صحنه می‌برند، در شرایط عادی هم با دو اثر در سال نمی‌توان زندگی را اداره کرد، حال که نزدیک به شش ماه تعطیلی رخ داده وضعیت این هنرمندان بسیار بدتر شده است.  

فلاحی پور در همین رابطه افزود: نباید زندگی را تعطیل کنیم، متاسفانه ما در تحریم هم هستیم و کشورهای غربی به هیچ وجه در شرایط بیماری کرونا به فکر مردم ایران نبوده اند، حال اگر خودمان هم بخواهیم زندگی را تعطیل کنیم به واقع ادامه راه بسیار سخت می‌شود.

بازیگر سریال «کهنه سرباز» درباره رعایت اصول بهداشتی در شرایط بیماری کرونا خاطرنشان کرد: از تمامی مردم عزیز کشورم می‌خواهم که ماسک بزنند، نکات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا اولین و آخرین راه برای مقابله با بیماری کرونا رعایت کامل اصول بهداشتی است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.