یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

به کارگردانی مجید عزیزی؛

مستند بلند سینمایی«ایران‌زاد» کلید خورد

مستند ایران‌زاد

سینماپرس: ساخت مستند بلند سینمایی«ایران‌زاد» به نویسندگی و کارگردانی مجید عزیزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا در استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، مستند بلند سینمایی «ایران‌زاد» به تهیه کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی مجید عزیزی در حال ساخت برای نمایش در سینماهای کشور و جشنواره‌های داخلی و خارجی است.

مستند «ایران‌زاد» که راوی قصه‌های تلخ و شیرین از تجربه زیستی انسان معاصر ایرانی است، طی یک دوره تحقیقاتی یک ساله در شهرها و روستاهای مختلف کشور فیلمبرداری خواهد شد.

مجید عزیزی کارگردان این اثر درباره موضوع «ایران‌زاد» گفت: «ایران‌زاد» روایتی بی‌پروا درباره عشق، شادی، رنج و امید مردم ایران به دور از هر نوع قضاوت است و تلاش می‌کند نگاهی همه جانبه و بی‌واسطه از ایرانی معاصر را با همه تنوع و تکثرش به تصویر بکشد.

مجید عزیزی در کارنامه خود، تجربه تولید رسانه‌ای در بیش از ۲۵ کشور جهان را دارد و تاکنون موفق به دریافت جوایزی از جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است. از مهمترین آثار این کارگردان می‌توان به «تاریخ صدور» و «بدون مرز» اشاره کرد.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مشاور پروژه: حامد شکیبانیا، مدیر تولید: محمدهادی حیدری، دستیار کارگردان: فاطمه سادات ابوترابی، سرپرست گروه تحقیق: ایمان معصومی، مدیر فیلمبرداری: میثم بابایی، تدوینگر: محمدحسین حیدری، مدیر صدابرداری: احمد افشار، مدیر برندینگ: علی قرائتی، طراح گرافیک: سیدعلی میرفتاح، مشاور رسانه‌ای: فرنوش آبا.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.