یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

کارگردان فیلم گلایه کرد؛

در پلتفرم‌های اینترنتی تبلیغات دیگر فیلم‌ها چندین برابر «نرگس مست»

نرگس مست

سینماپرس: سید جلال الدین دری گفت: پلتفرم های اینترنتی برای فیلم ما تبلیغی نمی‌کنند در صورتی که برای دیگر آثار این کار را انجام می دهند.

به گزارش سینماپرس، سید جلال الدین‌دری کارگردان «نرگس مست» درباره وضعیت اکران آنلاین این فیلم به خبرنگاران جوان، گفت: اکران آنلاین این فیلم ادامه دارد، اما نمی‌دانم دستور نانوشته و شاید نوشته است که برای آن تبلیغاتی صورت نگیرد، ولی در عوض از همه فیلم‌های در حال اکران آنلاین، بیشتر قاچاق می‌شود یعنی یک معادله دو سر ضرر داریم.

او افزود: پلتفرم های اینترنتی حتی در صفحات خودشان که هزینه‌ای ندارد تبلیغاتی انجام نمی‌دهند و چندین مرتبه هم اعتراض کردم و گفتم حداقل در صفحه‌های خودتان که رایگان است که می‌توانید تبلیغ کنید.

این کارگردان ادامه داد: بروید و سری به صفحات پلتفرم های اینترنتی بزنید و حجم تبلیغات «نرگس مست» با دیگر آثار را مقایسه کنید آخرین تبلیغ فیلم ما مربوط به سه هفته پیش است در صورتی که تبلیغات دیگر فیلم‌ها چندین برابر فیلم ما است.

دری در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان گفت «نرگس مست» در اکران عمومی و آنلاین به طور صد در صد مهجور واقع شده است، بیان کرد:  توهم نیست، به آن‌ها گفته اند که برای این فیلم تبلیغ نکنید به عنوان نمونه شهرداری گفت بیلبوردها را به تبلیغات موسیقی اختصاص داده ایم و تکلیف را مشخص کرد، اما این‌ها از دلیل تبلیغ نکردنشان برای فیلم ما نمی‌گویند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.