چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

روی آنتن شبکه‌ چهار؛

دستاوردهای جهاد دانشگاهی در محیط‌زیست به روایت چرخ

برنامه چرخ

سینماپرس: هشتمین قسمت فصل هفتم «چرخ» ساعت ۱۹ امروز، چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹، با معرفی محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی این روزها و بررسی دستاوردهای جهاد دانشگاهی در محیط‌زیست روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.

به گزارش سینماپرس، در بخش اول این قسمت از «چرخ»، حافظ آهی، مجری برنامه با دکتر مسعود کمبرانی، رئیس پژوهشکده‌ی توسعه‌ی صنایع شیمیایی جهاد کشاورزی درباره‌ی دستاوردهای جهاد دانشگاهی در محیط‌زیست گفت‌وگو می‌کند.

گروه‌های پژوهشی محیط‌زیست طبیعی، مهندسی محیط‌زیست، فرآوری پسماند، پایش منابع آب، مطالعات ناحیه‌ای، مدیریت و بهسازی محیط‌زیست و آزمایشگاه کنترل و آنالیز شیمیایی از مهم‌ترین بخش‌های پژوهشکده‌ی محیط‌زیست جهاد دانشگاهی هستند که هر کدام از این بخش‌ها مسئولیت‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف پژوهش و حفاظت از محیط‌زیست را بر عهده دارند. احداث واحد تولید کلروبنزن، تولید ماده‌ی شست‌وشو دهنده‌ی ویژه برای شست‌وشوی دستگاه‌های چاپ اسکناس بانک مرکزی، احداث واحد اولئوکمیکال، تولید  GMS و ... هم از دستاوردهای پژوهشکده‌ی توسعه‌ی صنایع شیمیایی جهاد کشاورزی در سال‌های گذشته بوده است.
در بخش دیگری از «چرخ» در میز بازی‌های ویدئویی، کسری کریمی‌طار و امیر گلخانی، دو کارشناس بازی‌های ویدئویی، محبوب‌ترین و به‌روزترین بازی‌های ویدئویی این روزها را به بینندگان برنامه معرفی خواهند کرد.
فصل هفتم مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.
«چرخ» چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه‌ی چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.